پروژه های مسکن ملی زنجان با سرعت خوبی پیش می رود

به گزارش اخبار مشروح، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: اگر سقف وام ها افزایش داده گردد، متقاضیان می توانند با زحمت کمتری صاحب مسکن شوند.

پروژه های مسکن ملی زنجان با سرعت خوبی پیش می رود

شاهین فر با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان با سرعت خوبی پیش می رود، گفت: تعدادی از پروژه ها در مورد وام مشکلاتی داشت که حل شده است و پس از این با سرعت بیشتری شاهد تکمیل پروژه ها خواهیم بود.

اواضافه نمود: اگر سقف وام ها افزایش داده گردد، جمع آورده تا حدودی برای متقاضیان پایین می آید و می توانند با زحمت کمتری صاحب مسکن شوند.

شاهین فر ادامه داد: در پروژه برکت تا سرانجام سال 200 واحد آماده تحویل خواهد شد. تحویل واحد ها به همین روال ادامه خواهد داشت تا واحد ها به دست متقاضیان برسد.

او با بیان اینکه در ساخت مسکن ملی در بحث زیرساخت های گاز، برق و مخابرات مسئله ای نداریم، گفت: مشکلاتی در حوزه تامین آب وجود دارد که این مشکل مختص به مسکن ملی نیست و همه شهرستان با آن درگیر است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان اضافه نمود: در مورد بحث تامین آب، وزارت نیرو پای کار است و امیدواریم با اعتباراتی که دارند، مشکل تامین آب شهر و مسکن ملی نیز حل گردد.

خبرنگاران زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 مهر 1401 بروزرسانی: 6 مهر 1401 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1599

به "پروژه های مسکن ملی زنجان با سرعت خوبی پیش می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه های مسکن ملی زنجان با سرعت خوبی پیش می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید