هشدارِ لغو زودهنگام محدودیت های کرونایی در آمریکا

به گزارش اخبار مشروح، نتایج یک مطالعه در ایالات متحده نشان می دهد در برخی مناطق این کشور که قرار است محدودیت های فاصله گذاری به زودی تسهیل شود، شیوع هرچه سریع تر کروناویروس در حال وقوع است.

هشدارِ لغو زودهنگام محدودیت های کرونایی در آمریکا

به گزارش خبرنگاران، گروهی از متخصصان علوم پزشکی در این کشور بر اساس بررسی های خود اظهار داشتند: بیماری کووید-19 ناشی از شیوع کروناویروس تمامی مناطق ایالات متحده را درگیر کرده و به نظر می رسد لغو محدودیت های زودهنگام در برخی مناطق در حالی صورت می گیرد که شیوع هرچه سریع تر بیماری در این نواحی در حال وقوع است.

در این بررسی آمده است: همه گیری بیماری کووید-19 تا پایان یافتن هنوز فاصله بسیار زیادی دارد. در حال حاضر تعداد موارد ابتلا به این بیماری در تمامی مناطق نسبت به هفته قبل خیلی بیشتر است و منطقه ای در آمریکا وجود ندارد که مواردی از ابتلا به این بیماری را گزارش نکرده باشد.

اطلاعات موجود نشان می دهد در حال حاضر موارد ابتلا به بیماری کووید-19 در مناطقی از این کشور به سرعت در حال افزایش است که همچون کانون های اصلی شیوع این بیماری از قبیل نیویورک، سانفرانسیسکو، سیاتل و سایر مناطقی که زودتر کانون بیماری بوده اند، تعداد مبتلایان و تلفات بالایی نداشته اند.

به گزارش هلث دی نیوز، متخصصان علوم پزشکی آمریکا در همین رابطه تاکید دارند که فرمانداران ایالت ها باید نسبت به شرایط شیوع بیماری در منطقه شان پیش از لغو محدودیت ها یا اعمال محدودیت های بیشتر آگاهی کامل داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 412

به "هشدارِ لغو زودهنگام محدودیت های کرونایی در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدارِ لغو زودهنگام محدودیت های کرونایی در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید