نماینده عراقی: سیاست ترامپ دزدی از عراق است

به گزارش اخبار مشروح، یک نماینده مجلس عراق گفت که سیاست رئیس جمهور آمریکا فرار از مسائل داخلی خود و تهدید دیگر کشورهاست.

نماینده عراقی: سیاست ترامپ دزدی از عراق است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کاظم الصیادی از نمایندگان مجلس عراق، تهدید دونالد ترامپ مبنی بر تحریم عراق را نوعی دزدی توصیف کرد.

او به وبگاه السومریه نیوز، گفت: تهدیدات ترامپ در مورد اعمال تحریم ها علیه عراق، نوعی دزدی است که از جانب مافیای مسلط بر فضای سیاسی آمریکا نشأت می گیرد، مافیایی که مردم آمریکا از آن خشمگین هستند.

الصیادی تأکید کرد که ترامپ به هیچ وجه حق مصادره اموال عراق را در بانک های آمریکایی که شامل اسناد اقتصادی به ارزش 35 میلیارد دلار است، ندارد و تهدید به تحریم یک جانبه پس از آن صورت می گیرد که عراق قتل و اشغالگری در فضای داخلی خود را رد کرد.

او اضافه نمود: عراق امروز، عراق دیروز نیست و ما امروز همچون چین و روسیه و بعضی کشورهای اروپایی، همپیمانانی داریم که می توانیم با آن ها توافقات طولانی مدت امضاء کنیم.

این نماینده مجلس عراق در انتها، سیاست ترامپ در قبال عراق را خصمانه دانست و گفت که این سیاست نشانه شکست وی در سیاست داخلی است و ترامپ کوشش دارد تا با تهدید ایران یا نقض حاکمیت عراق و تهدید مستمر دیگر کشورها، بحران های داخلی خود را به خارج از آمریکا منتقل کند.

کاظم الصیادی تأکید کرد که این سیاست، پایان ترامپ را در خود غرق خواهد نمود و موجب شکست سنگین وی در انتخابات آینده ریاست جمهوری خواهد شد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پیش از این عراق را تهدید نموده بود که اگر این کشور به اخراج نیروهای آمریکایی اصرار بورزد، با تحریم های شدید ایالات متحده روبرو خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 195

به "نماینده عراقی: سیاست ترامپ دزدی از عراق است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده عراقی: سیاست ترامپ دزدی از عراق است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید