خبرنگاران دستگاه قضا در دفاع از حقوق عمومی اسیر حاشیه سازی نمی شود

به گزارش اخبار مشروح، مشهد- خبرنگاران- رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: دستگاه قضایی در دفاع از حقوق و منافع عمومی اسیر حاشیه سازی، بداخلاقی و هیاهوی برخی افراد نا آگاه، جریانات منفعل و مغرض نخواهد شد و در چارچوب مبانی شرعی و قانونی به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

خبرنگاران دستگاه قضا در دفاع از حقوق عمومی اسیر حاشیه سازی نمی شود

غلامعلی صادقی روز سه شنبه در بازدید میدانی از اصناف و بازارهای اطراف حرم مطهر رضوی برلزوم حمایت همه جانبه قانونی از تولید کنندگان، کارگران و اقشار مختلف اجتماعی توسط مسوولان تاکید کرد.

وی با اشاره به پیامدهای ناگوار گسترش ویروس کرونا افزود: متاسفانه عرصه های مختلف کشور نیز از این بیماری همه گیر جهانی دچار آسیب شد و در شرایط کنونی هم مردم و هم مسوولان باید با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود قانونی درپی بازگشت به شرایط طبیعی زندگی باشند که لازمه طی این راستا وحدت، همدلی، رعایت اخلاق و مهربانی در تعاملات است.

رییس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به برخی اظهار نظرهای غیرکارشناسانه گفت:دست هایی دانسته ویا نادانسته اقداماتی می کنند که در نهایت صدمه آن متوجه مردم، اصناف و بازار می شود.

صادقی با بیان این که اهمیت رسانه ها در جهان کنونی بر کسی پوشیده نیست افزود: رسانه ها در شرایط کنونی باید نقش موثر حمایتی خود را در زمینه حمایت از اقشار و اصناف با اتخاذ یک رویکرد امیدبخش و نشاط آفرین ایفا کنند.

وی از شهروندان نیز خواست ضمن انجام فعالیت های روزمره، پروتکلهای بهداشتی را با هدف حفظ سلامت عمومی خود و سایرین رعایت کنند.

گفتنی است در جریان این بازدید تعدادی از معتمدان بازار و کنندگان اصناف و کارگران به بیان مسائل خود پرداختند.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 529

به "خبرنگاران دستگاه قضا در دفاع از حقوق عمومی اسیر حاشیه سازی نمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دستگاه قضا در دفاع از حقوق عمومی اسیر حاشیه سازی نمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید