Borderlands 3 به بدترین شکل ممکن به گوگل استیدیا آمد

به گزارش اخبار مشروح، شرکت بازی سازی گیرباکس خبر از عرضه بازی Borderlands 3 روی پلتفرم بازی گوگل داده است، ولی نسخه استیدیا این بازی، حال و روز خوبی ندارد. نسخه عرضه شده از بازی Borderlands 3 روی استیدیا، مربوط به دو ماه پیش است.

Borderlands 3 به بدترین شکل ممکن به گوگل استیدیا آمد

خود گوگل، در خبری که برای انتشار بازی Borderlands 3 روی استیدیا منتشر نموده، نوشته است: در زمان عرضه، نسخه استیدیا بازی تمام آپدیت ها و بهینه سازی های بازی تا روز 24 اکتبر را در خود جای داده است.

بازی Borderlands 3 از زمان عرضه خود، آپدیت های بزرگی دریافت نموده است؛ آپدیت هایی که نه تنها مسائل بازی را برطرف نموده، بلکه محتوای بسیار زیادی هم به آن اضافه نموده اند. آپدیت 24 اکتبر این بازی، سومین بروزرسانی آن بود و از آن موقع، سازندگان بازی یکی دو حالت جدید، مراحل تازه و آیتم های مختلفی را به صورت رایگان و در قالب آپدیت، به Borderlands 3 اضافه نموده اند. با این حال، هیچ کدام از این بروزرسانی های در نسخه استیدیا وجود نخواهند داشت.

آپدیت های عرضه شده برای بازی هم حسابی مهم است. برای مثال، مرحله Takedown at the Maliwan Site که از چالش های پایانی و بزرگ بازی است، در یکی از آپدیت های ماه پیش به بازی اضافه شد. چند هفته پیش هم شاهد افزودن چهار مرحله کوچک تر به بازی بودیم. مسائل سرعت اجرای بازی و کند شدن بازی در منوها هم در همان آپدیت برطرف شدند. امروزه پیدا کردن آیتم های کمیاب تر پس از کشتن غولآخرها در بازی هم راحت تر شده است.

نکته عجیب این جاست که به این زودی ها نباید منتظر عرضه این آپدیت ها، یا بسته الحاقی Moxxis Heist of the Handsome Jackpot برای استیدیا باشیم.

طبق گفته گوگل، بازی نماینده ها می توانند در سال 2020 منتظر انتشار آپدیت های بازی و هم چنین اولین بسته الحاقی آن باشند. حتی نمی دانیم اگر روزی آپدیت های Borderlands 3 برای استیدیا عرضه گردد، تمام آپدیت های آینده نسخه های کامپیوتر و کنسول را دارد یا نه.

پلتفرم بازی گوگل از زمان عرضه، به هیچ وجه بازخورد خوبی نداشته است و مسائلی این چنین، تنها شرایط استیدیا را بدتر می نمایند.

در سال 2020 قرار است گوگل استیدیا به صورت نهایی راه اندازی گردد و نمی دانیم آیا گوگل، می تواند به وعده های خود پایبند باشد یا نه.

منبع: Kotaku

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 51

به "Borderlands 3 به بدترین شکل ممکن به گوگل استیدیا آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Borderlands 3 به بدترین شکل ممکن به گوگل استیدیا آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید