برای آغاز تابستانی متفاوت؛ با انواع تفریحات آبی کیش آشنا شوید!

به گزارش اخبار مشروح، چشم که باز کردم، گروهی از ماهی های رنگارنگ را دیدم که میان مرجان ها دنبال یکدیگر در حال شنا بودند. کافی بود دستانم را دراز کنم تا این همه زیبایی را لمس کنم. دنیای زیر آب عجیب تر از آن چیزی است که در برنامه های مستند می بینیم. باید خودتان تجربه کنید تا متوجه این تفاوت شوید.

برای آغاز تابستانی متفاوت؛ با انواع تفریحات آبی کیش آشنا شوید!

به عمق بیشتری که بروید تازه گونه های جدیدی را می بینید که دوست دارند اندکی دور از نور و در سکوت مطلق دریا زندگی نمایند. آرامشی که در سفر به اعماق خلیج فارس تجربه می کنید با هیچ چیز قابل مقایسه نیست. غواصی یکی از سرگرمیات آبی کیش است که در این مقاله به آن می پردازیم.

اما بهتر است با انواع دیگر سرگرمیات آبی کیش نیز آشنا شوید تا سفر خوشی را تجربه کنید. اگر شما هم شیفته سواحل کیش و انواع سرگرمیات آن هستید با مجله توریستی خبرنگاران همراه باشید.

مجذوب کننده ترین سرگرمیات آبی کیش کدامند؟

سرگرمیات آبی کیش شامل غواصی در سایت های مختلف، قایق سواری، جت اسکی، پارک آبی، فلای بورد، بنانا سواری، شاتل سواری، پاراسل و اسکوتر زیردریایی است.

آدرس پارک دلفین های کیش کجاست؟

پارک دلفین های کیش در جنوب شرقی جزیره و در تقاطع خیابان مرجان و خیابان جهان واقع شده و دارای مساحت 100 هکتاری است.

آیا امکان غواصی در آب های جزیره کیش وجود دارد؟

بله. جزیره کیش دارای سایت های غواصی متنوعی است که می توانید یکی از آن ها را برای غواصی در اعماق آب های خلیج فارس انتخاب کنید.

انواع سرگرمیات آبی کیش

سرگرمیات آبی کیش بسیار متنوع هستند، بنابراین اگر برای بیشتر از یک هفته سفر برنامه ریزی می کنید، می توانید هر روز را به یکی از سرگرمیات دریایی کیش اختصاص داده یا از سواحل کیش تماشا کنید. در ادامه مجذوب کننده ترین و البته محبوب ترین سرگرمیات آبی جزیره کیش را که میان توریستان ایرانی و خارجی هواداران بسیاری دارد، به شما معرفی خواهیم کرد.

1- پاراسل کیش

پاراسل کیش از مجذوب کننده ترین سرگرمیات آبی جزیره کیش است که بیشتر به دلیل هیجان بالا، مورد استقبال عموم قرار گرفته است. در پاراسل، شما یک جلیقه نجات پوشیده و با استفاده از کمربندهای ایمنی به چتری بزرگ متصل خواهید شد. طناب هایی به طول 150 متر شما را به یک قایق تندرو متصل نموده و زمانی که قایق شروع به حرکت کند و باد داخل چتر بپیچد، به آرامی اوج خواهید گرفت.

زمانی که در یک ارتفاع معین ثابت شدید، با تماشا چشم انداز زیبای سواحل کیش از ارتفاع حداقل 150 متری، شگفت زده خواهید شد. نوع بلیطی که تهیه نموده اید، مدت زمان پاراسل سواری شما را مشخص می نماید.

محدودیت های احتمالی

بچه ها زیر 10 سال بهتر است همراه با والدین خود این ورزش سرگرمیی را انجام دهند.

قیمت پاراسل

قیمت پاراسل کیش با توجه به مقدار ارتفاع چتر و مدت زمان، مشخص می گردد.

2- پارک دلفین های کیش

دلفیناریوم یا پارک دلفین های کیش، یکی از بزرگ ترین پارک های سرگرمیی است که در جنوب شرقی جزیره کیش احداث شده و مساحتی بیش از 100 هکتار دارد. این مجموعه در واقع اولین پارک دلفین ها است که با اجرای برنامه های سرگرم نماینده توانسته توریستان بسیاری را جذب کند. از حیوانات این پارک آبی می توان به شیرهای دریایی، بعضی از انواع ماهیان، پنگوئن ها و بعضی دیگر از حیوانات دریایی اشاره نمود که در مجموع 20 نوع پستاندار این پارک را تشکیل می دهند.

پارک دلفین های کیش غیر از 20 نوع پستانداری که به آن اشاره شد، در باغ پرندگان خود بیش از 10.000 گونه زیبا از نژادهای مختلف پرندگان را نگهداری می نماید.

محدودیت های احتمالی

هیچ گونه محدودیتی برای ورود به پارک دلفین های کیش وجود ندارد. تنها محدودیت عدم اجازه عکاسی و فیلمبرداری با دوربین های حرفه ای و حتی موبایل است. از طرفی اجازه ضبط صدا را نیز نخواهید داشت. علاوه براین برای بچه ها بالای 4 سال نیز باید بلیط تهیه کنید.

قیمت پارک دلفین

قیمت پارک دلفین های کیش از 280.000 تومان شروع می گردد.

  • تور کیش
  • بلیط کیش
  • هتل کیش

آدرس پارک دلفین های جزیره کیش

3- قایق سواری در جزیره کیش

قایق سواری یکی از لذت بخش ترین سرگرمیات آبی کیش است. اگر احساس می کنید بعضی از سرگرمیات مانند پاراسل، بناناسواری یا اسکوتر زیردریایی اندکی برای شما ترسناک است، می توانید یکی از بی خطرترین سرگرمیات دریایی کیش یعنی قایق سواری را امتحان کنید.

قایق هایی که در کیش برای این امر در نظر گرفته شده اند، شرایط مختلفی داشته و ظرفیت های متفاوتی نیز دارند. یکی از بهترین انواع قایق سواری های کیش، قایق های فرانسوی است. البته هزینه این سرگرمی اندکی بالاتر از روش های دیگر است، اما قایق ها ظاهری بسیار شیک داشته و پیشرفته هستند.

هر قایق یک ناخدای حرفه ای دارد که با حرکات نمایشی در آب های نیلگون خلیج فارس، لذت جدا شدن از سواحل کیش و قرار گرفتن بر فراز موج ها را برای شما رقم خواهد زد. صدای امواج و مرغان دریایی در میانه مسیر، وزش نسیمی ملایم و آغشته با بوی دریا، شما را به وجد خواهد آورد.

محدودیت های احتمالی

محدودیتی برای این سرگرمی وجود ندارد، فقط دقت کنید که بچه ها باید همراه با خانواده باشند.

قیمت قایق سواری

قیمت قایق سواری در جزیره کیش از 1.500.000 تومان شروع می گردد.

4- اسکوتر زیردریایی کیش

اسکوتر زیردریایی کیش یک روش غواصی بدون احتیاج به آشنایی با اصول غواصی در دریا و از مجذوب کننده ترین سرگرمیات آبی کیش است. اسکوتر در واقع دستگاهی است که دارای موتور، 2 رکاب و یک حباب شیشه ای است. سر شما باید درون حباب شیشه ای قرار بگیرد. به این ترتیب به وضوح می توانید اطراف خود را ببینید.

مانند یک اسکوتر معمولی، خودتان می توانید اسکوتر زیردریایی را با پدال زدن کنترل و راهنمایی کنید. با اسکوتر زیردریایی می توانید تا عمق 20 متری خلیج فارس رفته و انواع موجودات دریایی مانند مرجان ها و ماهی ها را از نزدیک لمس کنید. اگر قبلا این سرگرمی را انجام نداده اید، نگران نباشید؛ چون یک مربی حرفه ای شما را همراهی خواهد نمود.

محدودیت های احتمالی

این سرگرمی محدودیت هایی دارد. افراد با قد کوتاه تر از 150 سانتی متر و بچه ها زیر 12 سال امکان استفاده از اسکوتر زیردریایی را نخواهند داشت.

قیمت اسکوتر زیر دریایی

قیمت اسکوتر زیردریایی کیش از 400.000 تومان شروع می گردد.

5- جت اسکی کیش

جت اسکی از جمله سرگرمیات دریایی است که علاوه بر کیش در دریای خزر نیز انجام می گردد و یکی از هیجان انگیزترین سرگرمیات آبی است. جالب است بدانید که جت اسکی نوعی ورزش بوده و در سراسر جهان مسابقاتی نیز برای آن برگزار می گردد.

بعضی افراد که تجربه بیشتری در جت اسکی سواری دارند، می توانند حرکات نمایشی زیبایی انجام دهند که این سرگرمی را مجذوب کننده تر نیز خواهد نمود. یکی از مزایای این سرگرمی، کنترل و راهنمایی ساده جت اسکی است به این صورت که پس از چند دقیقه، سواری با آن را کاملا یاد خواهید گرفت.

محدودیت های احتمالی

یکی از مهم ترین محدودیت ها برای این سرگرمی، رعایت فاصله 100 متری از کشتی، قایق، شناگران و جت اسکی سواران دیگر است.

از طرفی باید حداقل 100 متر از سواحل کیش فاصله داشته باشید و به صورت موازی خط ساحل نیز سواری نکنید. اگر حرفه ای نیستید، دور در جا زدن نیز ممنوع خواهد بود.

قیمت جت اسکی

قیمت جت اسکی کیش از 350.000 تومان شروع می گردد.

  • هتل لیلیوم کیش
  • هتل گامبرون کیش
  • هتل شایلی کیش
  • هتل میراژ کیش
  • هتل مارینا پارک کیش
  • هتل شایگان کیش

6- اسکی روی آب کیش

سایت اسکی روی آب کیش، اولین سایت اسکی در منطقه خاورمیانه بوده و ورزشی بسیار هیجان انگیز است. در این سرگرمی پاهای شما روی تخته اسکی روس آب ثابت شده و با یاری طنابی که به یک قایق موتوری متصل است، روی آب حرکت خواهید کرد.

اگر روی امواج بلند اسکی سواری کنید، حس می کنید روی ابرها هستید. اسکی روی آب انواع مختلفی دارد که شامل کیبل اسکی و کایت بوردینگ است. کایت بوردینگ ورزشی است که از ترکیب پاراگلایدر و اسکی روی آب طراحی شده و در حین اسکی روی آب، با چتر مخصوص می توانید ارتفاع بگیرید.

محدودیت های احتمالی

احتیاج به تجربه و آموزش از پیش احتیاجهای این سرگرمی است و تنها افرادی می توانند از آن استفاده نمایند که آمادگی بدنی خوبی دارند.

قیمت اسکی روی آب

قیمت اسکی روی آب کیش با توجه به مدت زمان اسکی، متغیر خواهد بود.

7- فلای بورد کیش

فلای بورد با پمپاژ بسیار قوی و فشار بالای آب کار می نماید، بنابراین می توانید ارتفاع بگیرید و یک پرواز هیجان انگیز روی آب را تجربه کنید. مهم ترین نکته در فلای بورد، کنترل فرمان است تا به درون آب فرو نروید؛ به همین خاطر برای انجام این ورزش، باید ابتدا آموزش ببینید.

آب وهوای کیش در فصل پاییز و زمستان بسیار مطبوع است و انجام ورزش های آبی مانند فلای بورد می تواند بسیار مجذوب کننده باشد. فلای بورد شرایط خاصی داشته و در نتیجه مکان های خاصی برای این سرگرمی در نظر گرفته شده است.

محدودیت های احتمالی

بچه ها و افراد با وزن بالا نمی توانند این ورزش را انجام دهند.

قیمت فلای بورد

قیمت فلای بورد کیش از 430.000 تومان شروع می گردد.

  • هتل ترنج کیش
  • هتل داریوش کیش
  • هتل شایان کیش
  • هتل پاناروما کیش
  • هتل بین المللی کیش
  • هتل آرامیس پالاس کیش

8- بناناسواری در کیش

بناناسواری یکی از سرگرمیات دریایی کیش است که به دلیل قیمت مناسب، هیجان بالا و البته امکان انجام این سرگرمی همراه با اعضای خانواده، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در این سرگرمی شما به همراه خانواده یا دوستانتان، پس از پوشیدن جلیقه نجات سوار بر بنانا شده و کمربندهای خود را می بندید. به این ترتیب امنیت جانی شما کاملا تامین خواهد شد.

این تشک بادی که شبیه موز طراحی شده با طناب محکمی به قایق موتوری متصل شده و در نتیجه شما با سرعت بسیار بالایی روی سطح آب های نیلگون خلیج فارس حرکت خواهید کرد.

محدودیت های احتمالی

در بعضی موارد داشتن دوربین های عکاسی و فیلمبرداری ممنوع بوده و اجازه ضبط صدا نیز داده نخواهد شد. دلیل اصلی این امر، رعایت قانون کپی رایتینگ است.

محدودیت سنی برای این سرگرمی وجود نداشته و بچه ها باید با والدین خود سوار بنانا شوند. در نظر داشته باشید که برای بچه ها بالای 4 سال باید بلیط تهیه گردد.

قیمت بناناسواری

قیمت بنانا سواری در کیش از 100.000 تومان شروع می گردد.

9- شاتل سواری کیش

شاتل سواری در واقع همان سواری روی آب با قایق بادی است که به آن تشک آبی نیز گفته می گردد. البته این سرگرمی منحصر به جزیره کیش نبوده و در سواحل دیگر ایران نیز انجام می گردد. قایق بادی از طریق طنابی ضخیم به قایق تندرو متصل شده و در پی آن کشیده می گردد.

سبک بودن این تشک بادی و برخورد آن به امواج دریا، برای شما و بچه هاتان بسیار لذت بخش خواهد بود. شاتل سواری یکی از سرگرمیات آبی جزیره کیش با قیمتی مناسب است که هواداران بسیاری دارد. یکی دیگر از دلایل محبوبیت شاتل سواری کیش، امکان سوار شدن همه اعضای خانواده در یک تشک آبی است.

بنابراین والدین می توانند همراه با بچه ها خود از این سرگرمی لذت ببرند. یکی از الزامات شاتل سواری، پوشیدن جلیقه نجات و حفظ تعادل حین سرگرمی است.

محدودیت های احتمالی

برای انجام این تفریج هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

قیمت شاتل سواری

قیمت شاتل سواری در کیش از 130.000 تومان شروع می گردد.

10- پدل بورد کیش

پدل بورد در واقع از تلفیق دو نوع قایق طراحی شده و برای ساخت آن نیز از موادی چون PVC، فایبرگلاس، چوب گامبویا و فایبر کربن استفاده می گردد. با توجه به موادی که در ساخت پدل بورد مورد استفاده قرار می گیرد، این وسیله بسیار سبک خواهد بود.

ظاهر این وسیله شبیه به تخته بوده و می توانید این سرگرمی را به صورت ایستاده یا نشسته انجام دهید. قبل از انجام این ورزش باید از طریق مربی آموزش ببینید تا بتوانید به راحتی تعادل خود را روی پدل بورد حفظ کنید. پوشیدن جلیقه نجات برای انجام این تفریج الزامی است.

محدودیت های احتمالی

تنها محدودیت احتمالی در این ورزش، محدودیت سنی خواهد بود. بنابراین بچه ها اجازه انجام این ورزش را بدون حضور والدین یا مربی نخواهند داشت.

قیمت پدل بورد

قیمت پدل بورد در کیش از 280.000 تومان شروع می گردد.

معرفی بهترین سایت های غواصی در کیش

غواصی در کیش تفاوت هایی با غواصی در آب های دیگر ایران دارد. در این ورزش، یک مربی مجرب همراه فرد است. در نتیجه او می تواند تا عمق بیشتری غواصی کند. اگر تا عمق زیادی از آب های خلیج فارس غواصی کنید، می تواند انواع ماهی های رنگارنگ و مرجان های متنوع را ببینید.

در غواصی کیش این حق انتخاب را دارید که ساحل و محل معینی از دریا را انتخاب کنید و در این مورد محدودیتی وجود ندارد. در ادامه با بهترین سایت های غواصی جزیره کیش آشنا خواهید شد. البته این موضوع درباره ساحل قشم هم صدق می نماید.

1- سایت غواصی بیگ کورال جزیره کیش

این سایت غواصی در شرق جزیره کیش واقع شده و عمق غواصی در آن در زمان جزر کامل و مد کامل به ترتیب، 4 متر و 6 متر خواهد بود. غواصی در قشم هم به همین میزان مجذوب کننده و جالب توجه است.

بیگ کورال دارای تنوع بالایی از آبزیان شامل جراح ماهی، هامور، ساردین، اژدر ماهی، استون فیش، دلقک ماهی، ریف شارک و اسکورپیون است. از دیگر انواع آبزیان این سایت می توان به لاک پشت پوزه عقابی، لاک پشت پشت سبز و انواع خرچنگ اشاره نمود.

2- سایت غواصی ژوراسیک پارک جزیره کیش

این سایت غواصی در شرق جزیره کیش واقع شده است؛ اما در حال حاضر فعالیتی ندارد. دلیل عدم فعالیت این سایت، تخریب آن بوده که در نتیجه آن بخشی از پوشش مرجانی نیز از بین رفته است. در سایت غواصی ژوارسیک پارک کیش، حفره ای به عمق 12 متر وجود دارد که اطراف آن را مرجان های مغزی شکل پوشانده اند.

  • بلیط تهران کیش
  • بلیط مشهد کیش
  • بلیط اصفهان کیش
  • بلیط شیراز کیش
  • پرواز ساری به کیش
  • بلیط کیش مشهد

3- سایت غواصی داما یا کشتی غرق شده جزیره کیش

این سایت غواصی که با نام سایت کشتی مغروق نیز شناخته می گردد، داستان جالبی دارد. این کشتی باربری سنگالی، در سال 1384 شمسی دچار آب گرفتگی موتورخانه شد و حتی با وجود اعلام شرایط بحرانی از طریق ناخدا، بنا به دلایل نامعلومی، غرق شد.

کشتی سنگالی در حال حاضر در عمق 33 متری سایت غواصی داما واقع شده است و به محلی امن برای زندگی بسیاری از آبزیان تبدیل شده است. یکی از مجذوب کنندهیت های غواصی در این سایت امکان وارد شدن به کشتی غرق شده و بازدید از بخش های مختلف آن است. غواصی در این سایت می تواند یکی از مرموزترین سرگرمیات آبی کیش برای شما باشد.

4- سایت غواصی کشتی یونانی جزیره کیش

سایت غواصی کشتی یونانی یکی از مجذوب کننده ترین سایت های غواصی کیش است اما متأسفانه آنچنان مورد استقبال توریستان قرار نگرفته است. عمق غواصی در این سایت بین 4 تا 5 متر بوده و می توانید از کشتی یونانی غرق شده نیز تماشا کنید.

امکان بازدید از داخل کشتی یونانی نیز فراهم بوده و تنها ضروری است از حفره شمالی وارد کشتی شوید تا نمونه های زیبای آبزیان و موجودات دریایی که بخشی از کشتی شده اند را ببینید.

5- سایت غواصی ساترن کرک جزیره کیش

سایت غواصی ساترن کرک که به آن شکاف جنوبی نیز گفته می گردد اندکی دور از جزیره بوده و به همین خاطر توریست کمتری را در مقایسه با دیگر سایت های غواصی کیش دارد.

بنابراین اگر در پی غواصی در آب های آرام و بدون حضور توریست دیگری هستید، این سایت می تواند بهترین انتخاب شما باشد. سایت ساترن کرک در فاصله 4830 متری جزیره واقع شده و شکاف های پله ای آن بین 13 تا 16 متر عمق دارند. از جمله آبزیان این سایت می توان به کوسه های بلک تیپ، باراکودا و خفاش ماهی اشاره نمود.

معرفی زیباترین کشتی های سرگرمیی کیش

کشتی های سرگرمیی کیش فرصتی برای شما فراهم می نمایند که بتوانید مانند یک تور دریایی، سفری کوتاه روی آب های نیلگون خلیج فارس داشته باشید. این کشتی های سرگرمیی جزو بهترین و لوکس ترین سرگرمیات آبی کیش هستند و هواداران خاص خود را دارند.

از جمله زیباترین کشتی های سرگرمیی کیش می توان به موارد زیر اشاره نمود.

1- کشتی سرگرمیی اوستا کیش

اوستا یکی از بزرگترین کشتی های سرگرمیی جزیره کیش است که کوشش نموده تا با ارائه خدماتی عالی و برنامه ای منسجم، بهترین دقایق را برای مسافران خود رقم بزند.

اوستا تنها کشتی سرگرمیی جزیره کیش است که گواهینامه بین المللی ایزو داشته و از جمله برنامه های ثابت آن نیز نهار، شام، کافی شاپ، استندآپ کمدین و اجرای موسیقی زنده ایرانی و عربی است.

2- کشتی سرگرمیی تارا دریا کیش

تارا دریا به عنوان جدیدترین کشتی سرگرمیی جزیره کیش، فعالیت خود را در چند سال اخیر شروع نموده و اکنون به یکی از بهترین کشتی های سرگرمیی جزیره تبدیل شده است. ظرفیت این کشتی 100 نفر است، بنابراین اگر دنبال سکوت و آرامش هستید، تارا دریا می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد.

3- کشتی سرگرمیی نوید دریا کیش

نوید دریا جزو لوکس ترین کشتی های سرگرمیی جزیره کیش است که دارای 3 طبقه بوده و ساخت ژاپن است. سفر در شب با نوید دریا بسیار رازآلود و هیجان انگیز خواهد بود، چرا که این کشتی مجهز به نورافکن هایی بسیار قدرتمند بوده که می توانند شبِ دریا را برای شما لذت بخش و مجذوب کننده کند.

4- کشتی سرگرمیی آرتمیس کیش

آرتمیس یکی دیگر از کشتی های سرگرمیی جزیره کیش است که از سال 1387 فعالیت خود را شروع نموده و تا به امروز پذیرای مسافران و توریستان ایرانی و خارجی بسیاری بوده است. آرتمیس یکی از بزرگ ترین رستوران های دریایی کیش با 130 صندلی را در خود جای داده که خدمات فوق العاده لوکسی ارائه می دهد.

معرفی زیباترین سواحل کیش

سواحل جزیره کیش یکی از بهترین بخش های سفر شما به این جزیره خواهند بود. هر چند که هدف اصلی از سفر، سرگرمیات آبی کیش بوده، اما تماشا سواحل زیبای این جزیره خالی از لطف نیست. از جمله معروف ترین و محبوب ترین سواحل کیش می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • ساحل میرمهنا کیش
  • ساحل مرجان کیش
  • ساحل درختان نارگیل کیش
  • ساحل مرد ماهیگیر کیش
  • ساحل سیمرغ کیش
  • ساحل اسکله سرگرمیی کیش

پارک های سرگرمیات آبی کیش

بخش عمده سفر به قشم یا جزیره کیش، در سرگرمیات آبی کیش خلاصه می گردد. پارک های آبی کیش از جمله مراکز سرگرمیی هستند که می توانید اوقات بسیار خوشی را همراه خانواده در آن ها سپری کنید. بعضی از این پارک ها دارای امکانات فوق العاده ای هستند و وسایل بازی بسیار متنوعی نیز دارند.

بنابراین می توانید یک روز کامل را در این پارک ها به سرگرمی بپردازید. در حال حاضر، جزیره کیش دو پارک آبی مجهز به نام های پارک آبی اوشن و پارک آبی بادی مارینا دارد که موقیت مکانی آن ها به توضیح زیر است.

پارک آبی اوشن جزیره کیش روی گوگل مپ

پارک آبی بادی مارینا جزیره کیش روی گوگل مپ

نباید فراموش کنید همه مجذوب کنندهیت سفر به کیش یا قشم در سرگرمیات آن ها نیست. شما می توانید با اقامت در بهترین هتل های قشم و کیش هم سفرتان را به یادماندنی تر کنید و یک خاطره بی نظیر داشته باشید.

  • تور کیش از مشهد
  • تور کیش از اصفهان
  • تور لحظه آخری کیش
  • تور کیش از شیراز
  • اجاره سوئیت در کیش
  • اجاره ویلا در کیش

شیرجه به عمق زیبایی های خلیج فارس

سرگرمیات آبی کیش و سرگرمیات قشم از جمله بهترین برنامه های سفر به جنوب کشور خواهند بود. تفاوتی ندارد که در کدام فصل به کیش سفر می کنید، چون تنوع سرگرمیات در این جزیره زیبا آنقدر بالاست که می توانید هر روز را به یکی از آن ها اختصاص دهید.

انواع سرگرمیات آبی مانند اسکوتر، جت اسکی، اسکی روی آب، بنانا سواری، غواصی در سایت های مختلف، کشتی سرگرمیی، پارک آبی و سواحل زیبا با امکانات لوکس و متنوع، بهترین سفر را برای شما رقم خواهند زد. کافی است برای شروع سفر و اطلاع از برنامه پروازها، سری به سایت خبرنگاران بزنید.

منبع: علی بابا
انتشار: 26 مهر 1403 بروزرسانی: 26 مهر 1403 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1795

به "برای آغاز تابستانی متفاوت؛ با انواع تفریحات آبی کیش آشنا شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای آغاز تابستانی متفاوت؛ با انواع تفریحات آبی کیش آشنا شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید