گوشی سرفیس دوئو مایکروسافت تیر ماه وارد بازار می شود

به گزارش اخبار مشروح، این روز ها بازار گوشی های تاشو بسیار داغ است. این موضوع در مورد گوشی سرفیس دوئو مایکروسافت نیز صدق می کند. اما شیوع کرونا باعث شده برنامه رونمایی از بسیاری از گوشی های هوشمند به تعویق بیفتد.

گوشی سرفیس دوئو مایکروسافت تیر ماه وارد بازار می شود

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، برنامه های شرکت مایکروسافت نیز تحت تاثیر کرونا به تعویق افتاده است برای مثال تأخیر در راه اندازی ویندوز 10X نیز از تبعات این موضوع است. ممکن است تصور شود که دستگاه اندرویدی سفیس دوئو نیز با تاخیر وارد بازار شود، اما طبق یک گزارش جدید، این شرکت در واقع ممکن است از برنامه خود جلوتر باشد.

بیشتر بدانید:

مدیر اجرایی مایکروسافت اولین عکس ثبت شده با سرفیس دوئو را منتشر کرد

ویروس کرونا شرایط مالی مایکروسافت را در حالت هشدار قرار داد

تبلت مایکروسافت سرفیس نئو معرفی گشت / دارای 2 صفحه نمایش 9 اینچی / لولای 360 درجه

گفته می شود مایکروسافت برای اعلام خبر دستگاه تاشوی خود با سامسونگ رقابت دارد چرا که سامسونگ نیز قصد دارد گلکسی فولد 2 را تا ماه آینده وارد بازار کند؛ بنابراین مایکروسافت عجله دارد از این شرکت سبقت بگیرد. این بدان معنی است که رونمایی سرفیس دوئو در هفته های بعدی اتفاق می افتد، بنابراین مایکروسافت زمان کافی برای در اختیار دریافت بازار را دارد.

باید دید مایکروسافت می تواند شرکت کره ای سامسونگ را شکست دهد یا می تواند برای قدرت نمایی در بازار فروش رکورد مناسبی ثبت کند یا خیر.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 522

به "گوشی سرفیس دوئو مایکروسافت تیر ماه وارد بازار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی سرفیس دوئو مایکروسافت تیر ماه وارد بازار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید