گردنه اسدآباد کولاک شدید و ترافیک، روستاییان تردد غیر ضروری نداشته باشند

به گزارش اخبار مشروح، خبرنگاران/همدان مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اسدآباد از کولاک شدید و بارش برف در گردنه اسدآباد و کلیه محورهای ارتباطی این شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر در گردنه اسدآباد تردد به کندی انجام می شود و به دلیل کولاک و بارش برف رانندگان با ترافیک روبرو هستند.

گردنه اسدآباد کولاک شدید و ترافیک، روستاییان تردد غیر ضروری نداشته باشند

ساسان رستمی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به کاهش دید فاصله طولی کلیه محورهای اسدآباد،اظهار کرد: از یک ساعت پیش کولاک شدید و بارش برف در محور چهاردولی نیز آغاز شده و ارتفاع کولاک بالاست و امکان دید رانندگان را با مشکل روبرو کرده کرده است.

وی با بیان اینکه رانندگان حتی الامکان از تردد غیر ضروری در جاده ها و محورهای ارتباطی شهرستان تا برطرف شدن کولاک خودداری کنند،یاد آور شد:از روستائیان شهرستان نیز درخواست داریم تا سرانجام کولاک از تردد غیر ضروری در راه های روستایی خودداری کرده و در روستای خود بمانند.

وی خاطر نشان کرد:در صورت لزوم رانندگان با امکانات و تجهیزات زمستانی لازم و با زنجیر چرخ سفر کنند.

رستمی با اشاره به مستقر بودن نیروهای راهداری در چهار راهدارخانه شهرستان شامل راهدارخانه چهاردولی، کلیایی، مرکز اداره و گردنه اسدآباد اضافه نمود: در حال حاضر 60 نفر از نیروهای راهداری شهرستان با 33دستگاه ماشین آلات برف روبی، ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین درحال انجام ماموریت برای باز بودن تمامی محورهای سطح شهرستان هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1473

به "گردنه اسدآباد کولاک شدید و ترافیک، روستاییان تردد غیر ضروری نداشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردنه اسدآباد کولاک شدید و ترافیک، روستاییان تردد غیر ضروری نداشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید