کرونا در اروپا، ورود اتباع ایتالیا به اتریش ممنوع شد

به گزارش اخبار مشروح، صدراعظم اتریش اعلام نمود که کشورش به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، از ورود اتباع ایتالیایی جلوگیری می نماید.

کرونا در اروپا، ورود اتباع ایتالیا به اتریش ممنوع شد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سباستین کورتس صدراعظم آلمان امروز (سه شنبه) بیان کرد که وین به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از ورود اتباع ایتالیایی جلوگیری به عمل می آورد مگر آنکه گواهی پزشکی داشته باشند.

بنا به گزارش شبکه روسی راشاتودی، صدراعظم آلمان همچنین از شهروندان اتریشی که در ایتالیا هستند درخواست کرد که به اتریش بازگردند.

کورتس در این خصوص گفت: ممنوعیت کامل برای افرادی وجود دارد که از ایتالیا به اتریش می آیند که البته آن دسته از افرادی که گواهی پزشکی داشته باشند، مستثنی هستند.

اقدام اخیر صدراعظم اتریش در حالی صورت می گیرد که به دنبال تسریع شیوع ویروس کووید 19 در ایتالیا موجب شد که بعضی کشورها پروازهای خود را به این کشور لغو نمایند.

روز گذشته (دوشنبه)، جوزپه کونته نخست وزیر ایتالیا با تسریع شیوع کرونا در این کشور بیان کرد محدودیت هایی که برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در شمال این کشور اتخاذ شده بود اکنون در تمامی این کشور به اجرا گذاشته می گردد و این محدودیت ها شامل ممنوعیت برگزاری تجمعات و مراسم های عمومی هم خواهد شد.

بنا به گزارش شبکه بی بی سی، نخست وزیر ایتالیا گفته این اقدامات که از بامداد امروز (سه شنبه) به اجرا درمی آید برای محافظت از آسیب پذترین قشر جامعه این کشور در نظر گرفته شده است.

ایتایا بعد از چین بیشترین آمار مبتلایان به کرونا را دارد به طوریکه ویروس کرونا در هر 20 منطقه جغرافیایی آن ثبت شده است و تا دیروز 9172 نفر تا به امروز در ایتالیا شناسایی شده اند که به ویروس کرونا مبتلا شده اند. تعداد درگذشتگان در این کشور که تا یکشنبه 366 نفر بود، تا دیروز دوشنبه به 463 نفر افزایش یافت. حدود 650 مبتلا نیز در این کشور تحت مراقبت های ویژه قرار گرفته اند.

از طرف دیگر، هنگ کنگ نیز در اقدامی مشابه اتریش، برای آندسته از افرادی که از ایتالیا، مناطقی از فرانسه ، آلمان و ژاپن به این منطقه وارد می شوند، محدودیت هایی را معین نموده است.

ویروس کرونا در کشورهای اروپایی دیگر نیز همچنان در حال شیوع است و آخرین آمار مبتلایان به این ویروس ناشناخته در دانمارک به 156 تن و در سوئد به 264 تن و در بلژیک به 267 تن افزایش یافته است.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 296

به "کرونا در اروپا، ورود اتباع ایتالیا به اتریش ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در اروپا، ورود اتباع ایتالیا به اتریش ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید