فیفا 21 پرفروش ترین بازی 2020 در کل اروپا بود

به گزارش اخبار مشروح، با ورود به سال جدید میلادی، آمار و ارقام مربوط به سال 2020 یکی پس از دیگری در حال انتشار هستند. بر اساس آمار جدیدی که از فروش بازی های اروپا منتشر شده، مثل چند سال گذشته، فیفا توانسته است به عنوان محبوب ترین و پروفروش ترین بازی کشورهای اروپایی رتبه خود را در صدر لیست حفظ کند. جدیدترین شمار ه این مجموعه یعنی فیفا 21 به عنوان پرفروش ترین بازی اروپا در 2020 معرفی شده است.

فیفا 21 پرفروش ترین بازی 2020 در کل اروپا بود

با ما سفر کنید و با سفر به اروپا در پاییز از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

آمار و ارقام مربوط به فروش بازی ها از سوی موسسه GfK Entertainment منتشر شده اند. این مؤسسه که به آنالیز عملکرد رسانه های مختلف حوزه سرگرمی می پردازد، لیستی از پرفروش ترین بازی های کشورهای اروپایی در 2020 ارائه داده است. این آمار، فقط فروش نسخه های دیسکی را در نظر گرفته است که در واقع امروزه، و مشخصا با در نظر دریافت شرایط سال 2020، سهم کمتری از فروش را به خود اختصاص می دهند.

برای ارائه این لیست، فروش بازی ها در کشورهای اتریش، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، مجارستان، ایتالیا، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، روسیه، اسلواکی، اسپانیا، سوئد و سوییس محاسبه شده اند. از بین این 19 کشور، فیفا 21 توانسته است تا در صدر لیست فروش 16 عدد از آن ها قرار بگیرد.

سه کشور نتیجه متفاوتی داشتند. در روسیه، لست آو آس 2 پرفروش ترین بازی 2020 بود، در فنلاند ماین کرفت و در فرانسه انیمال کراسینگ.

مجموعه بازی های فیفا در سه سال گذشته هم به عنوان پرفروش ترین بازی سال کل اروپا معرفی شده بودند.

بعد از فیفا، دو بازی نینتندو در لیست پرفروش ترین بازی های 2020 اروپا قرار گرفته اند. بازی های انیمال کراسینگ و ماریو کارت 8 به ترتیب در رتبه های دوم و سوم لیست قرار گرفته اند.

همان طور که احتمالا حدس زده اید، GTA 5 که پای ثابت لیست های مختلف بازی های پرفروش در دنیاست، در این لیست هم جای دارد. GTA 5 فروشی بسیار خوب در کشورهای اروپای شرقی داشته است. مشخصا با فروش بسیار خوب این در بازی در کشورهای لهستان، روسیه، چک و مجارستان روبه رو شده ایم. قسمت دوم لست آو آس هم به عنوان یکی دیگر از پرفروش ترین بازی های 2020، سومین بازی پرفروش کشورهای فنلاند، چک و سوئد بوده است.

ممکن است با در نظر دریافت فروش نسخه های دیجیتالی بازی ها، کمی با تغییر در آمار ارائه شده روبرو شویم. برای مثال، انیمال کراسینگ که در تابستان سال جاری عرضه شده بود، به خاطر کمبود نسخه فیزیکی، فروشی چند برابر بیشتر به صورت دیجیتالی داشت. البته در مقابل، فیفا 21 نه تنها روی پلتفرم های متعددی عرضه شده، بلکه در سال 2020 حتی روی دو پلتفرم بیشتر یعنی کنسول های نسل جدید پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری وارد بازار شد.

فیفا نه تنها پرفروش ترین بازی سال اروپا، بلکه هم چنین پرفروش ترین بازی در خاورمیانه و امریکای جنوبی است. تنها ناحیه ای که فیفا در آن حکمرانی نمی نماید، ایالات متحده است که هر ساله شماره جدید کال او دیوتی را به عنوان پرفروش ترین و محبوب ترین بازی سال خود معرفی می نماید.

منبع: GamesIndustry.biz

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 895

به "فیفا 21 پرفروش ترین بازی 2020 در کل اروپا بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیفا 21 پرفروش ترین بازی 2020 در کل اروپا بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید