کارآفرینی با دانه های میوه

به گزارش اخبار مشروح، این روزها گرچه کرونا بسیاری از شهروندان را خانه نشین کرده است اما برنامه های آموزشی تعطیل نشده و مردم محله ها از طریق فضای مجازی می توانند تابلوهای زیبایی را با چوب خلق کنند.

کارآفرینی با دانه های میوه

خبرنگاران انلاین - مریم باقرپور: یکی از این افراد که سال ها شاگردان زیادی داشته و حالا از طریق اینستاگرام فرهنگسرای کار منطقه9 ساخت تابلوها با دانه های میوه را آموزش می دهد محمدمهدی حکیم الهی است. این هنرمند به علت علاقه زیادش به هنر نقاشی و با استفاده از مواد طبیعی هنر گل چوب را ابداع کرد. حکیم الهی می گوید: هنر گل چوب خلاقیتی ذهنی است که با استفاده از دانه، هسته، برگ و به طور کلی مواد طبیعی روی چوب ایجاد می شود که حس زیبادوستی را در هر بیننده بر می انگیزد.

این شهروند هنرمند که از سال ها پیش با فرهنگسرای کار و تعاون همکاری داشته و از کارآفرینان نمونه کشوری به شمار می آید این روزها همچنان علاقه مند آموزش به شهروندان است. او می گوید: در صورت یادگیری هنر با خانه ماندن حوصله افراد سر نمی رود و از طرفی می توانند درآمدزایی هم داشته باشند. از طرفی هنر گل چوب به قوه خلاقیت و ابتکار فرد کمک می کند تا بتواند اثر را خلق کند.

علاقه مندان به یادگیری هنرهای این کارآفرین می توانند به نشانی اینستاگرام farhangsara-kar مراجعه و آموزش ها را دنبال کنند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 410

به "کارآفرینی با دانه های میوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارآفرینی با دانه های میوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید