پاسخ منفی آلگری به پیشنهاد فدراسیون فوتبال هلند

به گزارش اخبار مشروح، هلندی ها برای پر کردن جای خالی رونالد کومان، سرمربی سابق یوونتوس را انتخاب کردند اما از این مربی پاسخ منفی شنیدند.

پاسخ منفی آلگری به پیشنهاد فدراسیون فوتبال هلند

با تور ارزان هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام گشت و گذار کنید.

به گزارش خبرنگاران، طبق ادعای شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، فدراسیون فوتبال هلند با ماسیمیلیانو آلگری سرمربی ایتالیایی سابق تیم فوتبال یوونتوس تماس گرفته تا با او برای راهنمایی تیم ملی این کشور مذاکره کند.

تیم ملی هلند بعد از کناره گیری رونالد کومان برای قبول راهنمایی بارسلونا، اکنون توسط مربی موقت (دوایت لودوِجز) راهنمایی می گردد و مدیران فوتبال این کشور در نظر دارند هرچه زودتر جانشین قطعی کومان را استخدام نمایند.

در حالی که هلندی های امشب (دوشنبه) در دومین بازی شان در لیگ ملت های اروپا میزبان ایتالیا خواهند بود، رسانه های ایتالیایی مدعی شده اند که یکی از بهترین مربیان چند فصل اخیر این کشور در لیست گزینه های مورد نظر فدراسیون فوتبال هلند قرار گرفته هرچند او پاسخ منفی داده چون همچنان می خواهد به مربیگری در رده باشگاهی ادامه دهد.

آلگری در انتها فصل 19-2018 از یوونتوس اخراج شد و پس از یک فصل استراحت اکنون آماده بازگشت به دنیای فوتبال است. قرارداد او با یوونتوس به انتها رسیده و می تواند بدون کسب مجوز از بانوی پیر به هر تیمی که بخواهد ملحق گردد. او با یوونتوس 5 فصل متوالی قهرمان سری A شد و دو بار هم به فینال لیگ قهرمانان رسید.

به این ترتیب به نظر می رسد که اصلی ترین گزینه برای راهنمایی تیم ملی هلند هنک تن کاته باشد. این مرد هلندی 65 ساله سابقه راهنمایی چند تیم باشگاهی در هلند از جمله آژاکس و ایفای نقش به عنوان دستیار در تیم هایی مانند بارسلونا و چلسی را دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 649

به "پاسخ منفی آلگری به پیشنهاد فدراسیون فوتبال هلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ منفی آلگری به پیشنهاد فدراسیون فوتبال هلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید