مارتینس گزینه جانشینی کومان در بارسلونا، واکنش مورنو به احتمال حضورش روی نیمکت کاتالان ها

به گزارش اخبار مشروح، سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک گزینه جانشینی رونالد کومان در بارسلونا است.

مارتینس گزینه جانشینی کومان در بارسلونا، واکنش مورنو به احتمال حضورش روی نیمکت کاتالان ها

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال بارسلونا پس از شکست 3 بر صفر خانگی مقابل بایرن مونیخ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (دوشنبه) در استادیوم نوکمپ هم با گل دقیقه 90 رونالد آرائوخو از شکست مقابل گرانادا گریخت و به تساوی یک - یک رضایت داد تا صندلی رونالد کومان متزلزل تر از گذشته گردد.

پیش از این نشریه اسپورت چاپ کاتالونیا خبر داده بود که مدیران باشگاه بارسلونا برای کومان ضرب الاجل معین نموده اند و به این مربی هلندی سه بازی (گرانادا، کادیس و لوانته) فرصت داده اند تا صندلیش را در این تیم حفظ کند.

حالا پس از تساوی خانگی بارسلونا مقابل گرانادا اخباری به گوش می رسد مبنی بر اینکه سران باشگاه بارسلونا تمایلی به ادامه همکاری با کومان ندارند و تصمیم خود در این زمینه را گرفته اند و به محض یافتن جانشین، او را اخراج خواهند کرد.

نشریه اسپورت هم گزارش داد که روبرتو مارتینس سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک یکی از اصلی ترین گزینه های جانشنی رونالد کومان است، این در حالی است که این مربی اسپانیایی تا انتها ماه ژوئن 2022 با اتحادیه فوتبال بلژیک قرارداد دارد.

روبرت مورنو سرمربی فعلی گرانادا هم که بین سال های 2014 تا 2017 دستیار لوئیس انریکه در تیم بارسلونا بود، پس از تساوی یک - یک شب گذشته تیمش مقابل بارسا در نوکمپ درباره احتمال حضورش روی نیمکت سرمربیگری کاتالان ها گت: این احتمال را رد نمی کنم. من از بودن در گرانادا خوشحالم و روی کارم تمرکز نموده ام اما اگر روزی بارسلونا با من تماس بگیرد، با زانو به آنجا خواهم رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مهر 1400 بروزرسانی: 5 مهر 1400 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1259

به "مارتینس گزینه جانشینی کومان در بارسلونا، واکنش مورنو به احتمال حضورش روی نیمکت کاتالان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارتینس گزینه جانشینی کومان در بارسلونا، واکنش مورنو به احتمال حضورش روی نیمکت کاتالان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید