نشست هم اندیشی روسای دانشگاه های استان با مدیرکل صدا و سیمای مازندران

به گزارش اخبار مشروح، خبرگزاری خبرنگاران- نشست هم اندیشی روسای دانشگاه های استان با میزبانی صدا و سیمای مرکز مازندران انجام شد.

نشست هم اندیشی روسای دانشگاه های استان با مدیرکل صدا و سیمای مازندران

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان بابلسر، نشست مشترک رییس دانشگاه مازندران و روسای دانشگاه های دولتی وآزاد استان با مدیرکل صدا وسیمای مرکزمازندران درسالن صدا و سیما استان مازندران برگزار گردید.

بر اساس این گزارش، دکتر کوروش نوذری رییس دانشگاه مازندران دراین نشست گفت: دانشگاه های ما در جامعه دست آوردهای مهمی دارند که برای معرفی آنها به مخاطبان و ایجاد شوق و امید درجامعه ازصدا وسیما انتظار داریم این موفقیت ها را در معرض ظهور قرار دهد.

رییس دانشگاه مازندران اضافه نمود: دانشگاه ها می توانند زمینه سازی علمی لازم برای فراوری برنامه ها و محتوای علمی مبتنی بر دانش را برای صدا و سیما فراهم نمایند و صدا و سیما هم بهترین منبع و مأخذ برای معرفی دست آوردها و خروجی های علمی دانشگاه ها هستند.

دکتر نوذری با اعلام آماری از تعداد دانشجویان و مراکزعلمی و آموزشی استان، گفت: استان مازندران با دارا بودن 150 هزار دانشجو و 143 موسسه آموزش عالی همیشه در این سال ها دست آوردهایی داشت که تعامل با رسانه ملی می تواند ارتقا درحوزه های مختلف را به همراه داشته باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران نیز دراین نشست گفت: اطلاع رسانی، آموزش تربیتی، توجه به رویکردهای تفریحی وسرگرمی از مهم ترین عملکردها و رویکردهای صدا و سیما است.

ابراهیمی درراستای کیفی سازی وبرنامه سازی درصدا وسیمای مرکز مازندران اضافه نمود: اگربحثی ازطرف دانشگاه های استان بخواهد مطرح گردد چنانچه ظرفیت ما اجازه بدهد با تمام توان در خدمت شما هستیم و از هیچ کوشش و پیگیری فروگذار نخواهیم کرد.

یادآور می گردد: از مهم ترین برنامه های این نشست که با حضور روسای دانشگاه های دولتی و آزاد استان برگزار گردید، می توان به امضای تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه های استان وصدا وسیمای مرکزمازندران، کوشش برای بومی گرایی درجذب دانشجوها و تعامل جهت بهره مندی از ظرفیت طرفین اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 آبان 1399 بروزرسانی: 18 آبان 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 695

به "نشست هم اندیشی روسای دانشگاه های استان با مدیرکل صدا و سیمای مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست هم اندیشی روسای دانشگاه های استان با مدیرکل صدا و سیمای مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید