جهاد دانشگاهی در بسترسازی پیروز عمل نموده است

به گزارش اخبار مشروح، سرپرست دانشگاه ایلام گفت: بسترسازی صحیح برای انجام فعالیت های ماندگار و مفید بسیار مهم است که جهاد دانشگاهی مانند همواره می تواند در این زمینه نقش آفرینی ویژه ای داشته باشند.

جهاد دانشگاهی در بسترسازی پیروز عمل نموده است

گزارش گروه استان ها خبرنگاران، دکتر طاهر علی محمدی در ملاقات رئیس و جمعی از معاونان و کارکنان جهاددانشگاهی واحد استان ایلام اظهار کرد: جهاددانشگاهی تا به امروز منشاء نوآوری ها و خدمات فراوانی بوده که هر کدام نیازی از نیازهای جامعه را پاسخ داده است.

وی با تقدیر از فعالیت های فاخر فرهنگی جهاددانشگاهی گفت: امروز نیازمند فعالیت های فرهنگی اثربخش در زمینه های مختلف هستیم که جهاددانشگاهی در این زمینه تجربه هایی پیروز دارد.

سرپرست دانشگاه ایلام با تاکید بر اینکه همکاری و هم افزایی جهاددانشگاهی و دانشگاه ها می تواند به انجام پژوهش های کاربردی یاری کند، گفت: بسترسازی صحیح در انجام فعالیت های ماندگار و مفید بسیار مهم است که جهاددانشگاهی مانند همواره می تواند در این زمینه نقش آفرینی ویژه ای داشته باشند.

علی محمدی ادامه داد: یکی از دغدغه های جدی وزارت علوم در دولت سیزدهم آمایش آموزش عالی و رصد اشتغال دانش آموختگان است و آموزش های جهاددانشگاهی می تواند به اشتغال و کارآفرینی دانش آموختگان یاری موثر و قابل توجهی کند.

وی ظرفیت گیاهان دارویی استان را یکی از زمینه های مشترک برای فعالیت ها مطرح کرد و گفت: در این زمینه مصمم به همکاری با جهاددانشگاهی هستیم.

غلامرضا حسینی ، عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی و رئیس واحد ایلام نیز با ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی، پژوهشی ، آموزش و اشتغال جهاددانشگاهی برای سرپرست دانشگاه ایلام آرزوی پیروزیت کرد و گفت: امیدواریم شاهد تداوم همکاری و هم افزایی های مشترک باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1323

به "جهاد دانشگاهی در بسترسازی پیروز عمل نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهاد دانشگاهی در بسترسازی پیروز عمل نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید