مقاله: قلعه هوسکا دروازه ورود به جهنم در جمهوری چک

به گزارش اخبار مشروح، اگر به دنبال راهی جدید برای رسیدن به جهانی زیرین هستید، شاید هیچ راستای کوتاه و بهتر از دروازه های جهنم نباشد. دروازه هایی که در اقصی نقاط جهان ساخته شده و به شهرت رسیده اند. از گورستان بدنام استال در شهر کانزاس گرفته تا غارهای کیپ ماتاپان یونان و خانه شیطان واقع در کشور هند که هر کدام دارای تاریخی غنی و خیال انگیز از حضور شیاطین غیر قابل باور هستند. اما پیشینه هیچ کدام از آنها با قلعه تسخیر شده هاوسکا (Houska Castle) در جمهوری چک برابری نمی نماید.

مقاله: قلعه هوسکا دروازه ورود به جهنم در جمهوری چک

این شرایط برای یک قلعه در این وسعت و گستردگی بسیار عجیب به نظر می رسد، اما برای کسانی که از حقیقت پشت پرده و هدف اصلی ساخت آن آگاه هستند، این مسائل چندان عجیب و غیر منتظره نیست. چرا که این مکان تنها به یک دلیل ساخته شده و آن هم عقب نگهداشتن هیولاها و جلوگیری از حمله آنها به مردم محلی است. دیگر کلید مهم در کشف چرایی ساخت این قلعه عجیب در نقاشی های رنگ پریده روی دیوارهای صومعه واقع در قلعه پنهان شده که برخی از آنها به عنوان قدیمی ترین نقاشی های اروپا معرفی شده اند.

این قلعه در فاصله سال های 1253 تا 1278 ساخته شد، عمارتی عظیم که به ویژه برای مسدود کردن یک گودال مرموز و بی سرانجام شکل گرفت، جایی که مخلوقات شیطانی از آنجا راه خود را به جهانی ما می گگرددند. این عمارت اکنون در 47 کیلومتری شمال شهر پراگ واقع شده است.

اژدهایان سمبل و نماد قرون وسطایی هستند که حضورشان به نوعی یادآور موجودات اهریمنی است و دست کم در یکی از این نقاشی ها شاهد جدال آنها با سنت مایکل هستیم، به علاوه صحنه های مصلوب کردن عیسی مسیح که با جزئیاتی خیره نماینده به تصویر کشیده شده و نیز یک پرتره زیبا از سنت کریستوفر همگی روی دیوارهای این قلعه به تصویر درآمده اند. اما عجیب ترین نقاشی این مجموعه به مخلوقی عجیب اشاره دارد که تیری را به سمت یک انسان نشانه رفته است. با این حساب و با توجه به تحقیقات بسیاری که پیرامون این مسئله انجام شده، به نظر می رسد که این مخلوق نیمه انسان نیمه اسب که به نام سِنتور نیز شناخته می گردد، موجودی اهریمنی است که در جهان تاریک زیر این کلیسا پنهان شده است.

منبع مقاله: قلعه هوسکا دروازه ورود به جهنم در جمهوری چک

انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1295

به "مقاله: قلعه هوسکا دروازه ورود به جهنم در جمهوری چک" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقاله: قلعه هوسکا دروازه ورود به جهنم در جمهوری چک" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: قلعه هوسکا دروازه ورود به جهنم در جمهوری چک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید