تور اروپا: 28 سرگرمی گاه ساحلی پنهان در اروپا (قسمت اول)

به گزارش اخبار مشروح، ساحل ها از دیدنی ترین مناظری هستند که افراد بسیاری را به سمت خود سوق می دهند و شاید هیچ چیزی دلنشین تر از شنیدن صدای امواج آبی دریا در منطقه بکر و دست نخورده نباشد.

تور اروپا: 28 سرگرمی گاه ساحلی پنهان در اروپا (قسمت اول)

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

چشم انداز ها طبیعی و جاذبه های گردشگری در گوشه و کنار جهان وجود دارد ولی از این میان زیبایی سواحل نیلگون با صدای دلپذیر امواج، جاذبه منحصربه فردی برای بسیاری از افراد است. بسیاری از سواحل و جزایر به علت شرایط جغرافیایی خود، دست نخورده و بکر به جای مانده اند و ساکنین آن ها به مراقبت بیشتری از این جاذبه ها پرداخته اند.

این منطقه ها با داشتن محیطی آرام با آب های زلال توجه افرادی که در پی سکوت به دور از هیاهوی شهری هستند را به خود جلب نموده است. اگر در پی چشم انداز ها زیبا با سواحل فوق العاده و دریای فیروزه ای هستید با ما همراه باشید تا 28 سرگرمی گاه بکر در اروپا را به شما معرفی کنیم.

1. (Marina di Pisciotta (Italy

پیسچیوتا (Pisciotta) یکی از شهرهای ساحلی کوچک در ایتالیا است که زیبایی آن با تصورات ما با جهانی واقعی بسیار فرق دارد.

چشم انداز زیبای ساحل از این شهر که بر روی تپه واقع شده است بسیار خیره نماینده است. سرگرمی گاه ساحلی آن که با شهر کمی فاصله دارد بسیار تمیز است و قدم زدن در آن با تابش نوازش نماینده خورشید در سکوت صبحگاهی وصف ناپذیر است.

برای سفر به ایتالیا و کسب اطلاعات کامل درباره شرایط دریافت ویزای ایتالیا و ویزای شینگن و بعلاوه راهنمای گرفتن وقت سفارت و نکات مربوط به ویزا از خبرنگاران یاری بگیرید.

2. (Budva (Montenegro

خط ساحلی پر پیچ و خم شهر بودوا (Budva) در کشور مونته نگرو (Montenegro) با احاطه شدن کوه های زیبا، به دریای آرام و بی سروصدای آدریاتیک (Adriatic Sea) می رسد.

این شهر قرون وسطایی که به وسیله یونانیان ساخته شده است دریای درخشان با ساحل شنی دارد. گردشگران در این شهر زیبا به دور از شلوغی می توانند به ماهیگیری یا غواصی بپردازند یا به پیاده روی منطقه ها کوهستانی بروند.

3. (Alacati (Turkey

شهر آرام آلاچاتی (Alaçatı) که در ازمیر (İzmir) ترکیه واقع شده است، شهری زیبا با کوچه های پرگل و رنگارنگ است.

تماشا منطقه ساحلی آن با برگزاری کنسرت های شبانه بسیار دلپذیر است و گردشگران می توانند ورزش های متنوعی چون موج سواری و کایتینگ را انجام دهند.

برای سفر به ترکیه، تور ترکیه مورد نظر خود را از آژانس های معتبر همکار خبرنگاران با پایین ترین قیمت بخرید.

تور لحظه آخری ترکیه

4. (Stoupa (Greece

استوپا (Stoupa) روستایی در بخش جنوبی شبه جزیره پلوپونز (Peloponnesus) در یونان است. موقعیت جغرافیایی این منطقه با قرارگرفتن از یک سو به کوهستان و از سمت دیگر با سه خلیج نیلگون آن را به ناحیه ای منحصربه فرد تبدیل نموده است.

ساحل زیبای آن با کافه ها و رستوران های عالی تفرجگاه دلپذیری برای گردشگران است. علاقه مندان به ورزش های ساحلی می توانند به بازی هایی چون والیبال ساحلی بپردازند یا با قدم زدن در فضای آرام ساحل لذت ببرند.

5. (Gabicce Mare (Italy

سواحل ایتالیا یکی از جاذبه های گردشگری این کشور است که در تابستان ها با تماشا چترهای رنگی در کنار ساحل به توجه بسیاری از گردشگران به این ناحیه پی می بریم.

شهر گابیچه ماره (Gabicce Mare) که در کنار دریای آدریاتیک قرار گرفته یکی از استراحتگاه های زیبا در این منطقه است. این شهر زیبا با داشتن چشم انداز ها زیبا و امکانات سرگرمیی در محیطی امن جوابگوی هر نوع سلیقه ای است.

6. (Patara (Turkey

ساحل شهر پاتارا (Patara) یکی از زیباترین سواحل کشور ترکیه است که در کنار شهر باستانی لیکیه (Lycia) واقع شده است.

این شهر ساحلیه زیبا و دست نخورده که محل زندگی لاک پشت های دریایی نیز است مکان مناسبی برای اعضای خانواده، دوستداران طبیعت و باستان شناسان است.

7. (Guéthary (France

گوتری (Guéthary) منطقه ای ساحلی در جنوب غربی کشور فرانسه است و یکی از مکان های خاص برای گذراندن تعطیلات است. گشت و گذار در این ساحل بسیار لذت بخش است و بچه ها می توانند به ساخت قلعه های شنی بپردازند.

8. (Menorca (Spain

جزیره مینورکا (Menorca) که در دریای مدیترانه واقع شده است ، جزیره ای در اسپانیا است که یکی از بکرترین و درخشنده ترین جاذبه های گردشگری این منطقه است. ساحل زیبای ماسه ای، آب شفاف و زلال و سکوت دلپذیر آن بهشت را در فکر هر کسی تداعی می نماید.

حمام آفتاب، گردش در خط ساحلی و بازدید از روستاها با خانه های سفید از فعالیت هایی است که گردشگران در این منطقه انجام می دهند.

9. (Salema (Portugal

روستای دست نخورده سلیما (Salema) که در منطقه آلگاروه (Algarve) در جنوب کشور پرتغال واقع شده است در گذشته دور منطقه ای برای ماهیگیری بود ولی هم اکنون به یکی از مقاصد گردشگری تبدیل شده است.

این روستای زیبا با خانه های سفیدکاری شده همچنان به سبک سنتی خود است و در کنار ساحل بازارچه ای برای فروش ماهی وجود دارد. این منطقه برای افرادی که در پی سکوت و آرامش هستند توصیه می گردد.

10. (Marettimo (Italy

این جزیزه کوچک در غرب جزیره سیسیل (Sicily) و در دریای مدیترانه (Mediterranean Sea) واقع شده است. این جزیره که بهشتی در جزایر ایتالیایی است محل بسیار مناسبی برای استراحت است و در این ناحیه تعداد خودرو و هتل بسیار کم است و بیشتر می توانید بصورت رایگان از چشم انداز ها طبیعی آن لذت ببرید.

این مکان بکر و دست نخورده برای علاقه مندان به غواصی بسیار مناسب است و می توانند با تماشا غارهای دریایی که تلالو نور خورشید بر صخره های رنگارنگ و زیبا می درخشد را نظاره نمایند و از این همه زیبایی لذت ببرند.

مطالعه قسمت دوم

منبع: کجارو / The Daily Telegraph
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1436

به "تور اروپا: 28 سرگرمی گاه ساحلی پنهان در اروپا (قسمت اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: 28 سرگرمی گاه ساحلی پنهان در اروپا (قسمت اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید