مقاله: دریاچه پیتو (کانادا)

به گزارش اخبار مشروح، محوطه تماشای منظره دریاچه پیتو با حضور جمعیت سلفی بگیر حسابی شلوغ می شود که می تواند لذت دیدن این شگفتی طبیعی را کمتر کند. سعی کنید در تور کانادا خود یک صبح زود (قبل از 9 یا 10 صبح) را برای بازدید از دریاچه پیتو کنار بگذارید. اواخر غروب هم احتمالا با جمعیت و شلوغی مواجه نخواهید شد.

مقاله: دریاچه پیتو (کانادا)

دریاچه پیتو در دره واپوتیک در شمالی ترین بخش پارک ملی بنف و نزدیک به مرز استان های بریتیش کلمبیا و آلبرتا قرار گرفته است. محل تماشای منظره دریاچه (Peyto Lake Lookout) به راحتی و از طریق اتوبان شماره 93 در دسترس است. این نقطه حدود 30 دقیقه سواری اتومبیل از شمال دریاچه لوئیس، یک ساعت از بنف و دو ساعت و نیم از کلگری یا یک ساعت به سمت جنوب از مرز پارک ملی جاسپر فاصله دارد. بهترین محل برای دیدن دریاچه پیتو و لذت بردن از رنگ شگفت انگیز آن از همین محل تماشای منظره است که چند دقیقه از اتوبان فاصله دارد. تابلوهای راهنما آن چنان پیدا نیستند، در نتیجه حسابی حواستان را جمع کنید تا محل را رد نکنید.

دریاچه پیتو به خاطر بیل پیتو به این نام نام گذاری شده است؛ یک مهاجر از منطقه بنف در اسکاتلند (پارک ملی بنف هم نام خود را از این شهر گرفته است). بیل پیتو در راه آهن کار می کرد، در جنگ جهانی اول جنگید و یکی از اولین نگهبان های پارک ملی بنف بود. یک عکس بزرگ از پیتو در ورودی پارک قرار دارد. ارتفاع دریاچه پیتو از سطح دریا 1880 متر است. این دریاچه 2.8 کیلومتر طول و 5.3 کیلومتر مربع مساحت دارد. مسافران تور کانادا برای بازدید از دریاچه پیتو باید بلیت ورودی پارک ملی بنف را تهیه کنند.

منبع مقاله: دریاچه پیتو (کانادا)

انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1372

به "مقاله: دریاچه پیتو (کانادا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: دریاچه پیتو (کانادا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید