معمای تمرکز؛ 7 خطای موجود در عکس ها را پیدا کنید!

به گزارش اخبار مشروح، چالش معمایی یک جایگزین تفریح برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می خواهند حداکثر استفاده را از آن ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است.

معمای تمرکز؛ 7 خطای موجود در عکس ها را پیدا کنید!

در تصویر امروز 7 خطا وجود دارد و شما بایستی آن ها را پیدا کنید. تصویری که اکنون به شما ارائه می دهیم صحنه ای را نشان می دهد که در آن یک زوج در حال تماشای تلویزیون در اتاق نشیمن یک خانه هستند.

به نظر می رسد هیچ چیز اشتباه نیست، اما حقیقت این است که چندین خطا وجود دارد. ماموریت شما این است که بفهمید آن اشتباهات چیست. بله، این یک تست بینایی است که قدرت دید شما را آزمایش خواهد نمود.

ما می خواهیم قبل از شرکت در این آزمون همه چیز را در خصوص چالش به شما بگوییم. خوب دقت کنید و شش دانگ حواستان را جمع کنید.

سرنخی که می توانیم به شما بدهیم این است که در مجموع 7 خطا در صحنه وجود دارد. به توانایی خود اعتماد کنید، همانطور که ما به شما اعتماد داریم

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معمای تصویری

غلبه بر معمای تصویری ارائه شده در اینجا سخت است. مطمئناً دفعه بعد که در یک چالش شرکت می کنید خیلی بهتر عمل خواهید کرد. سپس می توانید تشخیص دهید که چه خطا هایی در صحنه وجود دارد..

چالش معمایی یک جایگزین تفریح برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می خواهند حداکثر استفاده را از آن ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. بعضی محدودیت زمانی دارند و بعضی نه. آن ها بعلاوه به عنوان چالش ها، تست های بصری، پازل های بصری یا منطقی شناخته می شوند.

منبع: گفتنی

منبع: فرادید
انتشار: 22 مهر 1401 بروزرسانی: 22 مهر 1401 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1606

به "معمای تمرکز؛ 7 خطای موجود در عکس ها را پیدا کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معمای تمرکز؛ 7 خطای موجود در عکس ها را پیدا کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید