مسافران کاملا واکسینه شده قبل از بازگشت به کانادا می توانند تست سریع بدهند

به گزارش اخبار مشروح، در عوض مسافران می توانند آزمایش آنتی ژن سریع موردتائید کشور مبدا را 24 ساعت قبل از پرواز یا رسیدن به مرز زمینی انجام دهند.

مسافران کاملا واکسینه شده قبل از بازگشت به کانادا می توانند تست سریع بدهند

در حال حاضر، همه مسافران صرف نظر از شرایط واکسن باید مدرکی مبنی بر منفی بودن آزمایش مولکولی، مانند آزمایش پی سی آر، ظرف 72 ساعت پیش از پرواز یا ورود به کانادا ارائه دهند.

مسافران ممکن است همچنان در بدو ورود به صورت تصادفی برای آزمایش پی سی آر انتخاب شوند، اما در زمان انتظار برای دریافت نتیجه آزمایش دیگر مجبور به قرنطینه نخواهند بود.

محدودیت ها برای بچه ها زیر 12 سال واکسینه نشده که همراه با بزرگسالان واکسینه شده سفر می نمایند نیز برداشته می گردد. این بدان معناست که آنها دیگر احتیاجی به انتظار و قرنطینه قبل از حضور در مدرسه و مهدکودک نخواهند داشت. آنها بعلاوه دیگر مشمول آزمایش و سایر الزامات خاص نخواهند بود.

دولت همچنان به کانادایی ها توصیه می نماید به علت افزایش نوع اومیکرون از سفرهای غیرضروری خودداری نمایند.

دوکلوس گفت: هنوز خطر بیماری یا سرگردان شدن مسافران در خارج از کشور به علت قوانین و مجبور شدن به تمدید سفر یا احتیاج به یاری پزشکی در صورت مثبت بودن آزمایش کووید-19 وجود دارد.

مسافرانی که واکسینه نشده اند همچنان باید در بدو ورود به کانادا آزمایش دهند و 14 روز قرنطینه شوند.

دوکلوس گفت اقدامات مرزی اعلام شده بر اساس شرایط همه گیری تعدیل خواهند شد.

عمر الغبرا وزیر حمل و نقل بیان کرد که از 28 فوریه، همه فرودگاه های بین المللی کانادا بار دیگر می توانند پروازها را از سر بگیرند.

در حالی که ممنوعیت کشتی های کروز در آب های کانادا از 1 نوامبر 2021 برداشته شد، هنوز توصیه برای جلوگیری از سفر با کشتی های کروز به خارج از این کشور وجود دارد.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1507

به "مسافران کاملا واکسینه شده قبل از بازگشت به کانادا می توانند تست سریع بدهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسافران کاملا واکسینه شده قبل از بازگشت به کانادا می توانند تست سریع بدهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید