مذاکره مس با 4 بازیکن اروپایی و برزیلی، لغو اردوی خارجی

به گزارش اخبار مشروح، نماینده فوتسال ایران در جام باشگاه های آسیا در حال مذاکره با چهار بازیکن مطرح خارجی برای حضور قرضی است.

مذاکره مس با 4 بازیکن اروپایی و برزیلی، لغو اردوی خارجی

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا زمستانی همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتسال مس سونگون به عنوان نماینده ایران از دوازدهم مرداد در جام باشگاه های آسیا در اندونزی به میدان خواهد رفت و به همین منظور اردویی یک هفته ای در ورزقان برپا نموده است. مس که با جدایی بلو و تاینان دو بازیکن برزیلی اش، به دنبال جایگزین می گردد در حال مذاکره با چهار بازیکن تراز اول خارجی است.

حمید بی غم سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در گفت وگو با خبرنگاران، درباره جذب بازیکنان جدید شرح داد: ما با ابوالقاسم عروجی تمام کردیم و این ملی پوش از هفته آینده به تیم ما اضافه می گردد. همچنین حسین طیبی نیز به صورت قرضی در جام باشگاه های آسیا برای ما بازی خواهد نمود و قرار است از اول تیر در تمرین های ما حضور پیدا کند. محمدرضا سنگ سفیدی دیگر ملی پوش ما نیز برای جام رمضان با یکی از تیم ها قرارداد بسته و قرار است از هفته آینده به تمرین ها ملحق گردد.

او همچنین از جذب دو بازیکن خارجی ظرف یک هفته آینده اطلاع داد و اضافه نمود: با دو بازیکن برزیلی، یک روسی و یک ایتالیایی مذاکره نموده ایم و به زودی با دو بازیکن به توافق می رسیم. هر چهار بازیکن جزو بازیکنان مطرح و ملی پوش هستند که حضورشان به صورت قرضی در جام باشگاه ها به ما قطعا یاری خواهد نمود.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون همچنین اظهار داشت: با توجه به رفتن دو بازیکن برزیلی از تیم، باید دو بازیکن جدید برای لیگ برتر جذب کنیم. به همین منظور با چهار بازیکن ایرانی و غیرملی پوش صحبت نموده ایم و دو بازیکن از بین آن ها با ما قرارداد می بندند.

بی غم درباره با بیان این که در هماهنگی اردوی خارجی ناموفق بودیم، به خبرنگاران گفت: بودجه اردوی خارجی تامین شده اما نتوانستیم هیچ مکانی را برای این اردو پیدا کنیم. ما به دنبال این بودیم که بازی های تدارکاتی را در خارج از کشور برگزار کنیم و به همین منظور می خواستیم در یکی از کشورهای گرجستان، اوکراین و روسیه اردو بزنیم اما با توجه به تعطیلی لیگ های گرجستان و اوکراین و برگزاری جام جهانی فوتبال در روسیه، این هماهنگی ها به ثمر ننشست. از همین رو ادامه تمرین های ما از هفته آینده در تبریز دنبال خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتسال مس سونگون ایران در جام باشگاه های فوتسال آسیا با تیم های بانک بیروت لبنان، AGMK ازبکستان و سیپر تاجیکستان هم گروه شده است.

برنامه بازی های نماینده ایران:

پنج شنبه 11 مرداد

مس سونگون ایران - سیپر تاجیکستان؛ استادیوم گوریونی

شنبه 13 مرداد

مس سونگون ایران -AGMK ازبکستان؛ استادیوم گوریونی

دوشنبه 15 مرداد

مس سونگون ایران - بانک بیروت لبنان؛ استادیوم امونگروگو

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 143

به "مذاکره مس با 4 بازیکن اروپایی و برزیلی، لغو اردوی خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکره مس با 4 بازیکن اروپایی و برزیلی، لغو اردوی خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید