مذاکرات وین با موفقیت هایی همراه بوده است اما با کندی پیش می رود

به گزارش اخبار مشروح، تهران (پانا) - یک عضو کمیسیون امنیت ملی گفت مذاکره مستقیم با آمریکا به تصمیم شورای عالی امنیت ملی و مراجع بالادستی نظام بستگی دارد به گونه ای که ضرورت مذاکره، حد مذاکره و چارچوب ها به وسیله این مراجع مشخص می گردد.

مذاکرات وین با موفقیت هایی همراه بوده است اما با کندی پیش می رود

حسین نوش آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد به نتیجه رسیدن مذاکرات وین، اظهار کرد: بحث شکست مطرح نیست و مذاکرات با کندی پیش می رود و موفقیت هایی به همراه داشته است. از آنجایی که مسائل پیچیده و حساس است، اعضای تیم مذاکره نماینده باید به کشورهای مبادی خود باز می گشتند تا هماهنگی های لازم صورت گیرد و تصمیمات مهم و بزرگ اتخاذ گردد.

وی اضافه کرد: در مورد اتخاذ تصمیمات مهم و بزرگ باید همه مسئولان و نهادهای ذیربط اتفاق نظر پیدا نمایند بنابراین بازگشتن هیأت ها به معنای اتمام مذاکره و شکست و به بن بست رسیدن مذاکره نبوده و نیست و مشاهده شد که از روز گذشته هیات ها دوباره به وین بازگشتند و مذاکرات از سر گرفته شده است.

این نماینده مجلس بیان نمود: گفت وگو، مشاوره و هماهنگی با مقامات ذی صلاح ملی و منطقه ای مدنظر است که جمع بندی اجرا شده و شاهد ادامه مذاکرات هستیم.

نوش آبادی بیان نمود: فعلاً مذاکره مستقیم مطرح نیست اگر هم بنا به اقتضا ضرورت پیدا کند، با آن راه حل ها و شرایط و مکانیزم خود تصمیم اتخاذ می گردد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد مذاکره مستقیم با آمریکا نیز گفت: مذاکره مستقیم به تصمیم شورای عالی امنیت ملی و مراجع بالادستی نظام بستگی دارد و ضرورت مذاکره و حد مذاکره و چارچوب ها به وسیله این مراجع مشخص می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1494

به "مذاکرات وین با موفقیت هایی همراه بوده است اما با کندی پیش می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکرات وین با موفقیت هایی همراه بوده است اما با کندی پیش می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید