عمارت شهرداری اردبیل موزه برتر کشور شد

به گزارش اخبار مشروح، شهردار اردبیل گفت: موزه عمارت شهرداری اردبیل برای دومین سال متوالی پیروز به کسب عنوان موزه برتر در بین موزه های کشور شد.

عمارت شهرداری اردبیل موزه برتر کشور شد

به گزارش خبرنگاران انلاین به نقل از ایرنا، حمید لطف اللهیان، شهردار اردبیل در گفت وگو با خبرنگاران توضیح داد: موزه شهرداری اردبیل به پاس فعالیت های مجازی خود در معرفی موزه، آثار تاریخی، فرهنگی و ادبی و تحقق شعار موزه ها زنده اند پیروز به دریافت لوح تقدیر از طرف کمیته ملی موزه های ایران (ایکوم) شد.

وی گفت: ارج نهادن به ارزش های فرهنگی و تاریخی در هر جامعه ای از ارکان ایجاد چراغ امید به زندگی برای آیندگان است و میزان شناخت و ترویج فرهنگ هر ملتی وابسته به حفظ و نگهداری آن دارد.

شهردار اردبیل بیان نمود: موزه ها نقش اساسی در احیای و گویای هویت و پیشینه یک شهر ایفا می کنند.

لطف اللهیان اضافه نمود: موزه شهرداری اردبیل همانند دیگر موزه های کشور و دنیا در روزهای سخت درگیری با بیماری کووید -19 با ایده های نوآورانه و بهره گیری از فناوری های نوین نسبت به معرفی یادگاری های ارزشمند نیاکان و منطقه اردبیل در فضای مجازی اقدام نموده است.

وی گفت: پس از ارزیابی کمیته ملی موزه های ایران (ایکوم) و عملکرد خوب موزه شهرداری اردبیل در دومین سال متوالی، این موزه به عنوان موزه برتر در بین موزه های کشور انتخاب شد.

شهردار اردبیل پیروزیت موزه شهرداری اردبیل را در کسب عنوان موزه برتر توسط کمیته ملی موزه های ایران (ایکوم) را نشان از جدیت و فعالیت مستمر و بی شائبه در حفظ و صیانت تاریخ و فرهنگ را دانست و گفت: این پیروزیت را به جامعه فرهنگی اردبیل تبریک عرض نموده و تداوم پیروزیت های روز افزون را از خداوند منان مسئلت دارم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 462

به "عمارت شهرداری اردبیل موزه برتر کشور شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "عمارت شهرداری اردبیل موزه برتر کشور شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عمارت شهرداری اردبیل موزه برتر کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید