طرح گردشگری مجازی تهران را در خانه ببینیم در نوروز 99 اجرا می گردد

به گزارش اخبار مشروح، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: طرح گردشگری مجازی تهران را در خانه ببینیم از تاریخ 2 تا 13 فروردین ماه 99 به منظور معرفی جاذبه های فرهنگی و تاریخی این استان اجرا می گردد.

طرح گردشگری مجازی تهران را در خانه ببینیم در نوروز 99 اجرا می گردد

جهت دریافت خدمات حیاط سازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تهران، پرهام جانفشان بابیان اینکه با مشارکت و همکاری گروه تهران و شهروندی شبکه پنج سیما و ستاد گردشگری شهرداری تهران جاذبه های گردشگری تهران بر بستر فضای مجازی در دسترس عموم شهروندان قرار می گیرد گفت: هرروز جاذبه های تاریخی، فرهنگی و طبیعی یک شهرستان استان تهران به صورت کامل معرفی می گردد و برای افزایش جذابیت برنامه در انتها همان روز از جاذبه های معرفی شده مسابقه نیز برای علاقه مندان برگزار می گردد.

او اضافه کرد: قطعاً تمام برنامه های تهران گردی که برای شهروندان در ایام نوروز پیش بینی نموده بودیم بعد از اعلام شرایط عادی از سوی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا با همان کیفیت برگزار خواهیم کرد.

علاقه مندان می توانند از روز دوم فروردین با مراجعه به سایت اداره کل استان تهران به نشانی tehran.mcth.ir در طرح گردشگری مجازی شرکت نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 238

به "طرح گردشگری مجازی تهران را در خانه ببینیم در نوروز 99 اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح گردشگری مجازی تهران را در خانه ببینیم در نوروز 99 اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید