شرایط برای اسکان دانشجویان نوورود دانشگاه شهید چمران اهواز در خوابگاه ها فراهم شد

به گزارش اخبار مشروح، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: با توجه به اینکه کلاس های آموزشی دانشجویان نوورود به صورت حضوری و مجازی برگزار می گردد، برای اسکان یک هزار نفر دانشجوی نوورود در خوابگاه به مدت سه هفته برنامه ریزی شده است.

شرایط برای اسکان دانشجویان نوورود دانشگاه شهید چمران اهواز در خوابگاه ها فراهم شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

علیرضا جلیلی فر، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد برنامه ریزی های صورت گرفته برای اسکان دانشجویان نوورود در خوابگاه های این دانشگاه گفت: در حال حاضر ظرفیت خوابگاه های این دانشگاه پنج هزار نفر است و سال جاری (در نیمسال اول تحصیلی 1400-1399) برای اسکان یک هزار نفر دانشجوی نوورود در خوابگاه به مدت سه هفته برنامه ریزی شده چرا که کلاس های آموزشی این دانشجویان به صورت حضوری و مجازی برگزار می گردد.

جلیلی فر اضافه نمود: در سه هفته ای که دانشجویان نوورود در خوابگاه ها مستقر هستند، دانشجویان مشغول به تحصیل این دانشگاه اجازه استفاده از خوابگاه ها را ندارند؛ امیدواریم با کم شدن تأثیر بیماری کرونا در جامعه در نیمسال دوم، شرایط بهتری را برای دانشجویان فراهم کنیم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در ادامه اظهار کرد: با وجود اینکه در نیمه نخست سال جاری به دلیل همه گیری ویروس کرونا در حوزه آموزش با مسائل بسیاری روبرو شدیم، خوشبختانه توانستیم با برنامه ریزی های مدون و کسب تجربه، نیمسال اول 1400-1399 را با شرایط بهتری شروع و زیرساخت های لازم را در حوزه های مختلف فراهم کنیم.

وی در مورد زیرساخت های فضای مجازی در دانشگاه، گفت: برای دانشجویان مشغول به تحصیل نیز به گونه ای برنامه ریزی شده که کلاس های درس مقطع کارشناسی به صورت مجازی در سه سامانه (دو سامانه برخط و یک سامانه غیر برخط) برگزار گردد.

جلیلی فر بیان نمود: همچنین، برابر برنامه ریزی ها، دانشجویان تحصیلات تکمیلی به ویژه آن دسته از دانشجویانی که برای تدوین خاتمه نامه های ارشد یا دکتری خود احتیاج به فعالیت های تحقیقاتی دارند و لازم است که در دانشگاه حضور داشته باشند، می توانند با رعایت شیوه نامه های ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا به صورت متناوب از خوابگاه های دانشگاه استفاده نمایند.

وی توضیح داد: دانشگاه شهید چمران اهواز از جمله دانشگاه هایی است که توانسته با هماهنگی بخش های مختلف زیرساخت های لازم در فضای مجازی را برای دانشجویان فراهم کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 688

به "شرایط برای اسکان دانشجویان نوورود دانشگاه شهید چمران اهواز در خوابگاه ها فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط برای اسکان دانشجویان نوورود دانشگاه شهید چمران اهواز در خوابگاه ها فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید