آمادگی مدارس خوزستان برای بازگشایی ، الزام دانش آموزان برای حضور در مدارس

به گزارش اخبار مشروح، خبرنگاران/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به فعالیت حضوری مراکز آموزشی از 14 فروردین ماه، گفت: برای جبران آموزش در صورت احتیاج به جز پایه های دوازدهم، دیگر پایه ها می توانند تقویم آموزشی را یک هفته تا یک ماه افزایش دهند.

آمادگی مدارس خوزستان برای بازگشایی ، الزام دانش آموزان برای حضور در مدارس

کوروش مودت در خصوص تمهیدات اندیشیده شده برای بازگشایی مدارس اظهار کرد: جلسات در این خصوص با روسای آموزش و پرورش و مدیران آکادمی ها انجام و بحث آمادگی مدارس برای بازگشایی مطرح و اقدامات لازم برای تامین تجهیزات مورد احتیاج اجرا شده است.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه نمود: در خصوص سرویس های مدارس با شهرداری ها و فرمانداری ها صحبت شد و معاونت عمرانی استانداری نیز به شهرداری ها اعلام نموده است که به خدمات عمومی و ناوگان حمل و نقل عمومی یاری نمایند. همه پیمانکاران نیز برای استفاده از سرویس ها معرفی شده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه تا به امروز مشکل خاصی برای بازگشایی مدارس نداریم، گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی مانند استفاده از ماسک نیز مدنظر است و به اولیای مدارس و شورای انجمن اولیاء اعلام شده است.

مودت که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد، اضافه نمود: تنها دانش آموزان دارای بیماری زمینه ای یا مبتلایان به کرونا با مجوز پزشک و هماهنگی با مدیر مدرسه می توانند از آموزش در فضای شبکه شاد استفاده نمایند و دیگر دانش آموزان باید به صورت حضوری در مدارس حضور پیدا نمایند. برای جبران آموزش در صورت احتیاج به جز پایه های دوازدهم، دیگر پایه ها می توانند تقویم آموزشی را یک هفته تا یک ماه افزایش دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1521

به "آمادگی مدارس خوزستان برای بازگشایی ، الزام دانش آموزان برای حضور در مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی مدارس خوزستان برای بازگشایی ، الزام دانش آموزان برای حضور در مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید