سامانه بارشی جدید سه شنبه وارد کشور می گردد

به گزارش اخبار مشروح، کارشناس سازمان هواشناسی گفت: روز سه شنبه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور و تا انتها هفته در اغلب مناطق کشور باران و برف پیش بینی می گردد.

سامانه بارشی جدید سه شنبه وارد کشور می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، کبری رفیعی امروز (شنبه) درباره شرایط جوی کشور به خبرنگار مالی ایرنا گفت: از عصر امروز تا روز دوشنبه دمای هوا در استان های ساحلی خزر کاهش می یابد و احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

وی اضافه نمود: از روز یکشنبه تا دوشنبه جوی آرام و پایدار در کشور حاکم خواهد بود که پیامد آن در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا است.

رفیعی ادامه داد: با توجه به فرایند افزایش نسبی دما تا روز سه شنبه، در ارتفاعات و دامنه های کوهستانی البرز، ذوب برف و وقوع بهمن دور از انتظار نیست و دما بین هشت تا 12 درجه در سواحل شمالی گرم خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: روز سه شنبه سامانه بارشی جدیدی به کشور وارد می گردد، بارش ها در شمال غرب جنوب غرب و دامنه البرز غربی شروع و سپس به البرز مرکزی و زاگرس مرکزی خواهد رسید.

وی بیان داشت: روز چهارشنبه بر شدت بارش ها اضافه نموده خواهد شد و تا شمال غرب زاگرس مرکزی، سواحل خزر و شمال شرق کشور بارش ها گسترش خواهد یافت.

رفیعی گفت: آسمان تهران امروز صاف در بعضی ساعت ها همراه با غبار محلی پیش بینی می گردد و عصر امروز هوای تهران باد خواهد داشت.

وی یادآور شد: از عصر امروز بخش های غربی دریای خزر طوفانی خواهد بود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 949

به "سامانه بارشی جدید سه شنبه وارد کشور می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه بارشی جدید سه شنبه وارد کشور می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید