زندگی لاکچری درون عمارت 36 میلیون پوندی نصرت گوکچه

به گزارش اخبار مشروح، نصرت گوکچه که زندگی اش را در خانواده ای فقیر شروع کرد و مجبور شد در سن 10 سالگی ترک تحصیل کند اکنون در 39 سالگی در عمارت 36 میلیون پوندی زندگی می نماید. کاخ ماکا در منطقه شیشلی استانبول دارای استخر روی پشت بام، باشگاه بدنسازی و بخش آب درمانی و ماساژ است. گفته می گردد که نصرت در سال 2019 میلادی به این کاخ نقل مکان نموده بود. این عمارت پیش تر متعلق به عبدالحق حمید طرهان نمایشنامه نویس قرن بیستمی بود که در ترکیه به عنوان شاعر بزرگ شناخته می گردد. در آن سال نصرت که ستاره ای در اینستاگرام محسوب می گردد گفته بود پس از سال ها رستوران داری در سراسر دنیا می خواهد زمان بیش تر را در استانبول در کنار مادرش بگذراند.

زندگی لاکچری درون عمارت 36 میلیون پوندی نصرت گوکچه

به گزارش خبرنگاران به نقل از سان، گوکچه در خارج از ترکیه نیز صاحب املاکی است از جمله در ایالات متحده امریکا که دارای یک ملک با استخر خصوصی در بورلی هیلز است. طبق گزارش های منتشر شده نصرت کلکسیونی از خودروهای سوپر اسپرت از جمله سه دستگاه رولز رویس و یک دستگاه لامبورگینی هوراکان را در اختیار دارد.

این در حالیست که نصرت در کودکی و نوجوانی در شرق استانبول در خانواده ای با پنج فرزند که پدرشان معدنچی بود بزرگ شد. نصرت در مصاحبه ای با نشریه تایمز در سال 2019 میلادی گفته بود اغلب مجبور به پوشیدن کفش ها و پیراهن هایی برای رفتن به مدرسه بود که مناسب نبودند چرا که والدین اش توانایی خرید لباس مناسب برای او را نداشتند.

او مدعی شده این والدین اش بودند که او را از مدرسه بیرون آورده و مجبور به کار کردن کردند تا به امرار معاش خانواده یاری کند. او پس از آن در استیک هاوس ها به شستن ظرف پرداخت و مدتی نیز شاگرد قصابی بود سپس با دریافت وامی 2500 پوند به آرژانتین سفر کرد و از رموز تجارت گوشت مطلع شد و پس از بازگشت به ترکیه در سن 27 سالگی اولین استیک هاوس خود را در سال 2010 تنها با هشت میز و ده پرسنل افتتاح کرد. حرفه او در ژانویه 2017 میلادی با وایرال شدن تصویری از او از نحوه خاص نمک پاشیدن اش بر روی گوشت معروفیت جهانی پیدا کرد.

لازم به ذکر است که کاخ فعلی نصرت دارای 90 اتاق است و می توانید در آنجا اقامت داشته باشید. مقرون به صرفه ترین اتاق از شبی 350 پوند شروع می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 12 دی 1401 بروزرسانی: 12 دی 1401 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1640

به "زندگی لاکچری درون عمارت 36 میلیون پوندی نصرت گوکچه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زندگی لاکچری درون عمارت 36 میلیون پوندی نصرت گوکچه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید