رونالدو نازاریو در فکر استخدام هیِرو

به گزارش اخبار مشروح، مالک باشگاه وایادولید میخواهد هم تیمی سابقش در رئال مادرید را به تیم تحت تملک خود ببرد.

رونالدو نازاریو در فکر استخدام هیِرو

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آ اس اسپانیا، رونالدو نازاریو مالک باشگاه وایادولید میخواهد فرناندو هیرو سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا را به عنوان مدیر ورزشی این باشگاه منصوب کند.

ستاره برزیلی سابق تیم فوتبال رئال مادرید که در این تیم با هیرو هم تیمی بود، میخواهد از تجربیات کاپیتان سابق تیم ملی اسپانیا در مدتی که مدیر فنی و سرمربی ماتادورها بود بهره بگیرد و این در حالیست که میگل آنخل گومس مدیر ورزشی فعلی وایادولید هنوز یک سال دیگر قرارداد دارد.

رونالدو نازاریو چند هفته پیش در یک گفت و گو با نشریه SI آمریکا اعتراف کرد که تیمش با وجود حضور در دسته اول فوتبال اسپانیا، زیر ساخت های لازم برای رقابت در این دسته را ندارد.

اکنون اعلام شده که یکی از تصمیمات رونالدو برای ارتقای زیرساخت های تیمش، تغییر مدیر ورزشی تیم است. گزینه مورد نظر او، فرناندو هیرو هم کسی است که در دو مقطع تجربه کار به عنوان مدیر ورزشی تیم ملی اسپانیا را دارد. دوره اول در فاصله سال های 2007 تا 2011 بوده و دومین دوره هم در فاصله سال های 2017 تا 2018 بود که به خاطر اخراج غیرمنتظره خولن لوپتگی مجبور شد این پست را رها کند تا راهنمایی ماتادورها را برعهده بگیرد. هیرو سابقه فعالیت در زمینه مربیگری را هم دارد. او در فصل 17-2016 سرنربی تیم رئال اُویه دو بود و در سال های 2014 و 2015 نیز به عنوان دستیار کارلو آنچلوتی در رئال مادرید ایفای نقش کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 تیر 1400 بروزرسانی: 20 تیر 1400 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1152

به "رونالدو نازاریو در فکر استخدام هیِرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو نازاریو در فکر استخدام هیِرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید