دستگیری 670 دزد و مالخر در چهلمین طرح رعد

به گزارش اخبار مشروح، تهران (پانا) - فرمانده انتظامی تهران عظیم در اجرای چهلمین طرح رعد پلیس پایتخت از دستگیری 670 دزد و مالخر اطلاع داد.

دستگیری 670 دزد و مالخر در چهلمین طرح رعد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی در حاشیه برگزاری چهلمین طرح رعد پایتخت در جمع خبرنگاران، اعلام کرد: در روزهای برگزاری اولین طرح رعد در تهران اعلام شد، این طرح با قدرت و جدیت ادامه دارد و اکنون بعد از سه سال و نیم باید گفت این طرح در مراحل مختلف کماکان با جدیت تداوم و استمرار دارد.

وی با بیان اینکه قبلا نیز اعلام کردم که این طرح ها با قدرت، اجرایی خواهد شد و حالا پس از سه سال، چهلمین طرح رعد برگزار گردید، درباره جزئیات این طرح اظهار کرد: در این طرح 312 حکم قضائی و 670 مجرم که در زورگیری، سرقت و کیف قاپی مشارکت داشتند، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران عظیم با اشاره به اینکه 34 باند در این طرح منهدم شدند و بالغ بر 3 هزار و 127 فقره از اموال سرقتی و 137 موتورسیکلت و خودرو کشف شد، عنوان داشت: در این طرح 802 پرونده رسیدگی شد که ارزش اموال مکشوفه 14 میلیارد تومان بوده است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در این طرح 121 هزار قلم کالای قاچاق کشف شد، اضافه نمود: در این طرح 28 قاچاقچی دستگیر شدند که ارزش اموال مکشوفه 13 میلیارد تومان بوده است.

سردار رحیمی با اشاره به کشف 7 قبضه سلاح جنگی و شکاری و 101 قبضه سلاح سرد، گفت: در این مرحله از طرح 238 خرده فروش مواد مخدر دستگیر و بیش از 83 کیلو گرم انواع مواد مخدر نیزکشف شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 871

به "دستگیری 670 دزد و مالخر در چهلمین طرح رعد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 670 دزد و مالخر در چهلمین طرح رعد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید