خبرنگاران 3 آرایشگاه متخلف در پاکدشت پلمب شد

به گزارش اخبار مشروح، تهران- خبرنگاران- رئیس اتاق اصناف شهرستان پاکدشت گفت: در راستای اجرای مصوباب ستاد ملی مقابله با کرونا، 3 آرایشگاه زنانه متخلف که نسبت به تعطیلی اقدام نکرده بودند پلمب شد.

خبرنگاران 3 آرایشگاه متخلف در پاکدشت پلمب شد

پرویز نوروزی روز دوشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و با توجه به حساسیت مقابله با اقداماتی که سلامت مردم را با خطر روبرو می کند، گشت مشترک بازرسی از آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی پاکدشت با حضور بازرسی اتحادیه مربوطه، اداره بهداشت و نیروی انتظامی برگزار گشت.

وی اضافه نمود: در اجرای این گشت نظارت، برای 20 آرایشگاه متخلف اخطار پلمب صادر و 3 آرایشگاه نیز به دلیل تکرار تخلف، داشتن شاکی و سرپیچی از دستورالعمل های بهداشتی پلمب شد.

رئیس اتاق اصناف شهرستان پاکدشت گفت: در حال حاضر 660 آرایشگاه مجوزدار در سطح شهرستان پاکدشت مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد، 430 آرایشگاه زنانه و 230 ارایشگاه مردانه است.

نوروزی همچنین از پلمب 10 واحد صنفی متخلف در آبانماه امسال خبر داد و اضافه نمود: بازرسان اتاق اصناف در بازرسی از مناطق مختلف پاکدشت 10 واحد متخلف از جمله یک سفره خانه، 2 آموزشگاه زبان، یک آرایشگاه زنانه، یک قهوه خانه، یک کارگاه قنادی، یک رستوران، دو واحد نانوایی و یک لبنیاتی را به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشت پلمب کردند.

وی گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز، 3 هزار و 840 مورد بازرسی از واحدهای مختلف صنفی اجرا شده که در جریان این بازرسی ها، 287 متخلف شناسایی، 534 مورد اخطار صادر و 178 واحد صنفی نیز پلمب شدند.

رئیس اتاق اصناف پاکدشت گفت: شهروندان پاکدشتی طی این مدت 235 مورد شکایت تلفنی و 58 شکایت حضوری از فعالیت اصناف ارائه کردند که به تمامی این شکایات رسیدگی شد.

وی پاکدشت از فعالیت 20 هزار واحد صنفی در این شهرستان خبر داد و اضافه نمود: از مجموع 20 هزار واحد صنفی فعال در پاکدشت، 16 هزار و 500 واحد دارای پروانه کسب معتبر بوده و 3 هزار و 500 واحد نیز بدون پروانه کسب در سطح شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

پاکدشت با 350 هزار نفر جمعیت در 25 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 774

به "خبرنگاران 3 آرایشگاه متخلف در پاکدشت پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 3 آرایشگاه متخلف در پاکدشت پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید