خبرنگاران بخشودگی اجاره بهای اماکن تجاری سهم شهرداری شوش در مهار کرونا

به گزارش اخبار مشروح، دزفول-خبرنگاران-شهردار شوش گفت: با توجه به تبعات و فشار مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا بر اماکن تجاری اجاره بهای واحدهای تجاری پارک های سطح شهر در مدت تعطیلی تا زمان غلبه بر این بیماری بخشیده شد.

خبرنگاران بخشودگی اجاره بهای اماکن تجاری سهم شهرداری شوش در مهار کرونا

عبدالحسین حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به تنظیم لایحه اعمال بخشودگی اجاره بهای اماکن تجاری در پارک ها اضافه کرد: با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی پارک ها بعضی افراد بطور موقت کار خود را از دست داده اند و همان درآمد مختصرشان نیز تحت شعاع این شرایط قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: وظیفه خود می دانیم در حد توان و امکانات چه در حوزه بهداشتی و چه در حوزه مالی به یاری مردم بیاییم و از امکانات مجموعه برای برطرف مسائل عموم مردم استفاده کنیم.

شهردار شوش یکی از جلوه های همدلی در این شرایط سخت را بخشش اجاره بها از سوی مالکان واحدهای تجاری عنوان نمود و گفت: اکنون که بدلیل شیوع کرونا کسب و کارها تعطیل و بی رونق شده اند، بخشش اجاره بهای واحدهای صنفی از سوی مالکان و موجران الگویی برای نوع دوستی است.

وی اعلام کرد: امیدواریم هر کسی در حد توان و امکانات بتواند در جهت پیروزی بر این بیماری فراگیر و یا کاهش آلام مردم گام بردارد تا علاوه بر رضایت الهی از مسائل به عنوان فرصتی برای نشان دادن همدلی و نوعدوستی بهرمند شویم.

تا به امروز نتیجه آزمایش کرونای 9 بیمار شوشی مثبت شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 323

به "خبرنگاران بخشودگی اجاره بهای اماکن تجاری سهم شهرداری شوش در مهار کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بخشودگی اجاره بهای اماکن تجاری سهم شهرداری شوش در مهار کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید