بخش دولتی سنگ اندازی نکند، تا سال 1403، سه میلیارد دلار برای اصفهان ارز آوری می کنیم

به گزارش اخبار مشروح، خبرنگاران : مسعود صرامی کارآفرین اصفهانی گفت: اگر بخش دولتی سنگ اندازی نکند، تا سال 1403، سه میلیارد دلار ارز آوری برای اصفهان خواهیم داشت و برای این کار هیچ اعتباری از دولت نمی خواهیم.

بخش دولتی سنگ اندازی نکند، تا سال 1403، سه میلیارد دلار برای اصفهان ارز آوری می کنیم

به گزارش ایلنا ، مسعود صرامی در نشست با علی زندوکیلی مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: چند سال پیش به سورنا ستاری معاون فناوری دولت یازدهم و دوازدهم گفتم بروید پیش حضرت آقا و یا رئیس جمهور بگویید الان گوشت کیلویی 24 هزار تومن، مرغ 7 هزار تومان و پراید 52 میلیون تومان است و اگر به حرف بخش خصوصی و کار آفرینان گوش ندهید این کالا ها بسیار گران می گردد.

وی ادامه داد: الان که با شما صحبت می کنم پراید 200 میلیون تومان به بالا قیمت خورده و گوشت کیلو 170 هزار تومان و مرغ 46 هزار تومان شده و همچنان به بخش خصوصی توجه نمی گردد و قوانین دولتی مانع بزرگ سر راه بخش خصوصی است.

مالک سیتی سنتر با اشاره به اوج گرفتن ناامیدی در کشور توضیح داد: ما کوشش می کنیم با کنسرت گذاشتن و پخش فیلم و کار های این چنینی به جوانان بگوییم اوضاع خوب می گردد و بی شک آنها در پس پرده با این شرایطی که می بینند فکر می نمایند یا دیوانه ایم یا متوجه شرایط نیستیم.

وی تاکید نمود: من خودم فراوری نماینده ام؛ اولین فراوری نماینده بخش باتری، چسب، پوسته باطری و چهار کارخانه بزرگ شهر را ایجاد کردم و با تمام سیستم دولتی جنگیدم و بیشتر وقت ما بجای تمرکز بر فراوری و کارآفرینی، صرف مقابله کردن با قوانین دست و پاگیر دولتی است.

بنیان گذار شهرک سلامت در اصفهان تاکید نمود: از حالا تا 1403 اجازه بدهند کار کنیم، سنگ اندازی ننمایند و با قوانین دست و پاگیر جلوی مان را نگیرند، قادریم سه ملیارد دلار پول به این شهر بیاوریم که یعنی نجات اقتصاد شهر و یاری به اقتصاد کشور. کار ایجاد کردن آسان است و تاکید می کنم می توانیم با گردشگری سلامت تاسال 1403، 100 هزار شغل پایدار ایجاد کنیم بدون اینکه یک ریال یاری دولت از دولت بگیریم.

وی ادامه داد: به تنهایی می توانم با امکاناتی که ایجاد کردیم به وسیله گردشگری سلامت اشتغال و ارز آوری کنم. به شرط اینکه بخش دولتی و مسئولان ناکاربلد 99 درصد توان ما را در بخش قوانین دولتی تلف ننمایند.

صرامی اظهار داشت: بارها اعلام نموده ایم که قادریم سه ملیارد دلار ارزآوری با گردشگری سلامت به شهر اصفهان تزریق کینم که مازاد بودجه عمرانی است. اما متاسفانه گوش شنوایی نیست.

وی با اشاره به مشکل آلودگی هوا و خشکسالی در اصفهان گفت: ما به عنوان بخش خصوصی قادریم آب زاینده رود را برگردانیم. قادریم کاری کنیم که برق شهر را روزهای یکشنبه قطع ننمایند و بخاطر وصل شدن آن 30 درصد در آمدمان را باج ندهیم تا دوباره برق وصل گردد.

مالک سیتی سنتر با طرح این پرسش چرا دولت بین کارگر و کارفرما اختلاف ایجاد می نماید؟ اضافه کرد: حقوق کارگر زیاد شده و از سوی دیگر مالیات را افزایش داده اند و هزینه فراوری هم که سر به فلک کشیده و شرایط به گونه ای است که نیروی کار 7 ساعت وقت خود را صرف فکر کردن به مشکلاتش می نماید و یک ساعت بهره وری کار دارد. این یعنی کاهش فراوری و بهره وری.

وی یادآور شد: به عنوان کارآفرین و فراوری نماینده که 25000 شغل پایدار ایجاد نموده ام در امسال موظف شده ام برای تمدید کارت بازرگانی ام 600 تا 700 میلیون تومان هزینه پرداخت کنم، اتاق تهران از این مبلغ منتفع می گردد و قانونی است که مجلس تصویب نموده است.

علی زندوکیلی مدیرکل دفتر کارآفرینی و بهره وری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه رئیس جمهور در سفره یک روزه به اصفهان از پارک فناوری بازدید و با کارآفرینان برتر انجمن کارآفرینی اصفهان ملاقات و گفت وگو کرد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 28 تیر 1401 بروزرسانی: 28 تیر 1401 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1550

به "بخش دولتی سنگ اندازی نکند، تا سال 1403، سه میلیارد دلار برای اصفهان ارز آوری می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش دولتی سنگ اندازی نکند، تا سال 1403، سه میلیارد دلار برای اصفهان ارز آوری می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید