تعطیلی 3 روزه ادارات و مدارس گلستان در پی سرمای بی سابقه

به گزارش اخبار مشروح، بانک ها صرفاً دو شعبه در مرکز استان و یک شعبه در شهرستان ها با هماهنگی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان دایر هستند.

تعطیلی 3 روزه ادارات و مدارس گلستان در پی سرمای بی سابقه

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان جزئیات تعطیلی مراکز آموزشی و دستگاه های اجرایی استان در پی ورود موج سرما را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، حاجی گلدی کر امروز امروز دوشنبه 19 دی در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: در پی ورود موج سرما و در راستای مدیریت مصرف گاز تمامی ادارات و مراکز آموزشی سطح استان گلستان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به مدت سه روز در فاصله روزهای 20 تا 22 دی ماه تعطیل خواهند بود.

وی با بیان اینکه به علت برودت هوا و با هدف تامین مستمر، پایدار و ضرورت کنترل پیامدهای ناشی از افزایش مصرف انرژی دستگاه های اجرایی استان گلستان به استثنای مراکز درمانی، امدادی و انتظامی به صورت دورکار خواهند بود، توضیح داد: بعلاوه بانک ها صرفاً دو شعبه در مرکز استان و یک شعبه در شهرستان ها با هماهنگی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان دایر هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان با اشاره به اینکه در این سه روز تمامی مدارس به استثنای دانش آموزانی که امتحان نهایی دارند غیرحضوری خواهد شد، بیان نمود: با توجه به سرما و برودت هوا به مردم توصیه می کنیم رعایت صرفه جویی در مصرف گاز و برق را سرلوحه کار خود قرار دهند.

کر از شرکت گاز استان خواست نسبت به بازرسی از کیفیت اجرای طرح به صورت مستمر اقدام نموده و گزارش جامعی از نتایج آن، تجزیه و تحلیل بار مصرفی و اثربخشی اجرای طرح را به معاونت هماهنگی امور عمرانی و اداره کل بازرسی استانداری اعلام کند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 24 دی 1401 بروزرسانی: 24 دی 1401 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1647

به "تعطیلی 3 روزه ادارات و مدارس گلستان در پی سرمای بی سابقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی 3 روزه ادارات و مدارس گلستان در پی سرمای بی سابقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید