تجلیل از محققان و برگزیدگان دانشگاه علوم پزشکی تبریز

به گزارش اخبار مشروح، خبرنگاران/آذربایجان شرقی طی مراسمی از محققان و نفرات برگزیده و برتر هجدهمین جشنواره پژوهش، فناوری و کارآفرینی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و رئیس شورای اسلامی شهر تبریز و سایر مسئولان تجلیل شد.

تجلیل از محققان و برگزیدگان دانشگاه علوم پزشکی تبریز

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این مراسم، با اشاره به اقدامات انجام شده در معاونت تحقیقات و فناوری، اظهار کرد: معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تبریز در بین تمامی دانشگاه های علوم پزشکی کشور بعد از دانشگاه تهران و دانشگاه شهید بهشتی رتبه سوم را به خود اختصاص داده است، از سال 2013 تا 2019 نیز سیر صعودی خوبی داشتیم به طوری که از رتبه 26 به رتبه 4 ارتقا پیدا کردیم.

محمد سمیعی اضافه کرد: طبق رتبه بندی تایمز نیز، بعد از دانشگاه تهران در رتبه دوم قرار داریم، سال جاری نیز در رنکینگ لایدرن(leidern) رتبه پنج را کسب کردیم.

وی با اشاره به فعالیت های انجام شده در حوزه مدیریت توسعه تحقیقات، تشریح کرد: تجمیع و بروز رسانی آیین نامه خاتمه نامه های دانشگاه، تسریع فرایند اخذ کد اخلاق، عقد تفاهم نامه جذب سرباز -نخبه، حمایت از واحدهای توسعه تحقیقات بالینی و تخصیص مشاور اپیدمیولوژیست، راه اندازی برنانه های جدید ثبت بیماری های سوختگی و غیره، بازدید از مراکز تحقیقاتی و جلسات همفکری،از جمله اقدامات انجام شده در حوزه مدیریت توسعه تحقیقات است.

سمیعی با اشاره به راه اندازی پورتال جامع کنگره ها و همایش دانشگاه علوم پزشکی تبریز، گفت: راه اندازی پورتال جامع کنگره ها در چند ماه اخیر از جمله اقداماتی است که در جهت ارتقا امتیاز دانشگاه انجام شده است، همچنین اولین کنگره پیوند اعضای ایران در اسفند ماه سال جاری نیز در تبریز برگزار خواهد شد.

وی از راه اندازی سامانه کتاب در پژوهان خبر داد و گفت: مستندات و چاپ کتاب در این سامانه ثبت شده و برای تالیف و نشر کتاب از اساتید مجرب دانشگاه علوم پزشکی استفاده می شود.

براساس این گزارش؛ از ابوالقاسم جویبار بخش برگزیده اول دانشگاه در مقطع علوم پایه، بهمن یوسفی، محقق برگزیده دوم دانشگاه در مقطع علوم پایه با بیشترین تعداد ارجاعات به مقالات سه سال اخیر، فرزاد نجفی پور محقق برگزیده دانشگاه در مقطع بالینی تجلیل شد.

همچنین سعید اصلان آبادی، لیلا روشنگر و محمد اکبرپور رحمانی به عنوان فناور برگزیده دانشگاه تجلیل شدند.

علی شایان فر به عنوان فناور برگزیده مرکز رشد دانشگاه، نصرت اله ضرغامی به عنوان محقق برگزیده دانشکده پزشکی در مقطع علوم پایه، سید کاظم شکوری به عنوان محقق برگزیده در دانشگاه پزشکی در مقطع علوم بالینی تجلیل شدند.

سودابه داوران، محقق برگزیده دانشکده داروسازی، ابوالفصل اکبرزاده، محقق برگزیده دانشکده علوم نوین پزشکی،علی جنتی محقق برگزیده دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی، شهریار شاهی محقق برگزیده دانشکده دندان پزشکی، مهین کمالی فرد، محقق برگزیده دانشکده پرستاری و مامایی، لیلی عاقبتی محقق برگزیده اول مراکز تحقیقاتی دانشگاه، جعفر عزتی نژاد دولت آبادی، محقق برگزیده دوم مراکز تحقیقاتی دانشگاه، حسن سلیمان پور به عنوان محقق با بیشترین تعداد ارجاعات به مقالات سه سال اخیر در این جشنواره تجلیل شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 56

به "تجلیل از محققان و برگزیدگان دانشگاه علوم پزشکی تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل از محققان و برگزیدگان دانشگاه علوم پزشکی تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید