بیش از 109 هزار مترمربع ساختمان عمومی و دولتی در سیستان و بلوچستان در حال احداث است

به گزارش اخبار مشروح، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: 109 هزار و 118 مترمربع پروژه ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی از جمله فضاهای بهداشتی و درمانی، مذهبی و فرهنگی با اعتبار افزون بر 105 میلیارد تومان به وسیله این اداره کل در استان در حال احداث است.

بیش از 109 هزار مترمربع ساختمان عمومی و دولتی در سیستان و بلوچستان در حال احداث است

عطاء اله اکبری در گفت وگو با خبرنگاران اضافه نمود: احداث، توسعه و تکمیل ساختمان های اداری و فرمانداری، مجتمع های اداری، احداث و تکمیل خانه های عالم و احداث و توسعه کانون های پرورش فکری بچه ها و نوجوانان از جمله مهمترین پروژهای ساختمان های دولتی و تاسیسات عمومی در استان بشمار می فرایند.

وی ادامه داد: بعلاوه توسعه و نوسازی کتابخانه های عمومی، احداث بیمارستان 209 تختخوابی در زابل، ساخت مرکز ام آر آی سراوان و انبار مکانیزه زاهدان از دیگر پروژه ها در استان محسوب می شوند که در حال تکمیل و تحویل است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد: برای همه دستگاه ها و ادارات دولتی مستقر در استان، با توجه به نیازهایی که دستگاه های بالادستی تشخیص می دهند ساختمان و تاسیسات دولتی و عمومی را احداث نموده و تحویل می دهیم.

اکبری ابراز امیدواری کرد که با تخصص اعتبارات لازم این پروژه ها با سرعت بیشتری تکمیل و جهت خدمت رسانی به مردم عزیز به حوزه های مربوطه تحویل داده گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 خرداد 1401 بروزرسانی: 20 خرداد 1401 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1516

به "بیش از 109 هزار مترمربع ساختمان عمومی و دولتی در سیستان و بلوچستان در حال احداث است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 109 هزار مترمربع ساختمان عمومی و دولتی در سیستان و بلوچستان در حال احداث است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید