کال آو دیوتی وارزون 2 آبان ماه سال جاری عرضه می گردد؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش اخبار مشروح، چندی پیش اکتیویژن (Activision) یک رویداد بزرگ برای مجموعه ندای وظیفه (Call of Duty) داشت. نام این رویداد آینده ندای وظیفه بوده و در آن به مواردی که قرار است در آینده برای این مجموعه عرضه شوند، اشاره شد. در این رویداد ما نگاهی به بازی جنگاوری مدرن 2 (Modern Warfare 2) انداختیم. از طرفی اولین اطلاعات رسمی از بازی نو وارزون (Warzone) به همراه نسخه موبایل آن منتشر شد.

کال آو دیوتی وارزون 2 آبان ماه سال جاری عرضه می گردد؛ تریلر آن را ببینید

نام نسخه نو وارزون، وارزون 2.0 است. این بازی مانند شماره 1 در سبک بتل رویال بوده و در تاریخ 25 آبان (16 نوامبر) عرضه خواهد شد. این بازی برای کنسول ها و کامپیوتر در دسترس خواهد بود. همینطور اینکه اعلام شده به طور کلی تجربه وارزون از اول طراحی شده و یکی از بزرگ ترین عرضه ها در تاریخ مجموعه ندای وظیفه است.

نقشه بازی در مکانی تخیلی به نام Al Mazrah واقع شده است. این نقشه دارای موارد بسیار زیادی از جمله چندین دایره مختلف و دشمنان با هوش مصنوعی است. موتور انیمیشن سازی وارزون 2 نیز با موتور جنگاوری مدرن 2 یکی بوده و به همین خاطر گرافیک بسیار بالایی دارد. نکته جالبی که در تریلر بازی نشان داده شد حالت سندباکس (Sand Box) موجود در آن است. چیزی که در عناوین ندای وظیفه بسیار کم مشاهده شده است.

نسخه موبایل وارزون در سال 2023 عرضه خواهد شد. اکتیویژن اظهار داشت که این بازی یک بتل رویال 120 نفره است که برای دستگاه های همراه ساخته شده است. همینطور اینکه این بازی رویدادها و محتوای مخصوص خود را خواهد داشت. نکته جالب این است که میان دو نسخه وارزون، یعنی موبایل و دستگاه های دیگر، مقداری ارتباط وجود خواهد داشت. برای مثال بازیکنان می توانند از سیستم کراس پراگرشن (Cross-Progression) استفاده نمایند. به این معنا که اگر شما روی نسخه موبایل پیشرفتی داشتید، این پیشرفت روی نسخه های دیگر هم ظاهر خواهد شد.

عرضه این عناوین در اصل یک دوران نوی را برای ندای وظیفه آغاز خواهد نمود. این دوره نو با عرضه جنگاوری مدرن 2 در تاریخ 6 آبان (28 اکتبر) آغاز خواهد شد. بازی جنگاوری مدرن 2 در اصل یک بازسازی کاملاً نو از نسخه قبلی است. این بازی دارای حالت های چند نفره مختلفی است که باعث می گردد تجربه ندای وظیفه از همواره بهتر گردد.

به طور کلی سری ندای وظیفه احتیاج به یک جهش دارد. به دلیل اینکه در چند سال اخیر چندان خوب عمل نکرده و دو عنوان آخر این مجموعه نیز اصلاً کیفیت بالایی نداشتند. حال این دوران نو برای مجموعه ندای وظیفه می تواند از یک تغییر بزرگ در این مجموعه صحبت کند. با این حال باید صبر کرد و دید که عملکرد عناوین بعدی ندای وظیفه چگونه خواهد بود. با عرضه بسیار بد بتلفیلد 2042 (Battlefield 2042) ندای وظیفه تقریباً بی رقیب بوده و به همین خاطر الان زمان خوبی برای پیشرفت است.

در ادامه تریلر معرفی وارزون 2.0 و بخش چند نفره جنگاوری نوین 2 را برایتان قرار داده ایم.

منبع: The Verge.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 شهریور 1401 بروزرسانی: 28 شهریور 1401 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1594

به "کال آو دیوتی وارزون 2 آبان ماه سال جاری عرضه می گردد؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کال آو دیوتی وارزون 2 آبان ماه سال جاری عرضه می گردد؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید