خوشگذرانی در جزیره مائویی ، جاهای دیدنی جزیره مائویی هاوایی

به گزارش اخبار مشروح، مائویی، هاوایی، یک مقصد رویایی برای زوج ها است، این مکان گرمسیری، سواحل شنی خیره کننده و مکان های تفریحی فوق العاده ای دارد. چه در پی ماجراجویی و کوهنوردی باشید، چه ورزش های آبی مانند غواصی و قایقرانی در سفر به جزیره مائویی هاوایی و برای خوشگذرانی در جزیره مائویی هاوایی انتخاب های زیادی برای شما دارد. برای بازدید از چشم اندازهای متنوع این جزیره به تورهای هلیکوپتر در بین جاهای دیدنی جزیره مائویی هاوایی بپیوندید، غذاهای خوش طعم محلی را امتحان کنید، با دوچرخه از کوه آتشفشان پایین بیایید و خیلی تجربیات مجذوب کننده دیگر که می توانید در بین شگفت انگیزترین کارهای رمانتیک در مائویی به دست بیاورید.

خوشگذرانی در جزیره مائویی ، جاهای دیدنی جزیره مائویی هاوایی

خوشگذرانی در جزیره مائویی هاوایی : هلیکوپترهای آبی هاوایی

با هلیکوپترهای آبی هاوایی از آسمان چشم اندازهای زیبا و خیره کننده جزیره را در بین شگفت انگیزترین کارهای رمانتیک در مائویی تماشا کنید. با پیوستن به این تورها می توانید مائویی و جزایر اطرافش را از بالا ببینید که از برترین کارهای رمانتیک در جزیره مائویی می باشد. این شرکت تنها شرکتی است که همه این 4 جزیره را پوشش می دهد و 25 سال سابقه دارد. این شرکت پیشرفته ترین هلیکوپترها را دارد که می توان از پنجره های آن به صورت پانوراما اطراف را دید. کابین خلبان دارای دوربین دیجیتال است و بین خلبان و مهمانان یک ارتباط دو طرفه برقرار می گردد بعلاوه دارای صندلی های فرست کلاس است و به مدرن ترین تکنولوژی ها مجهز می باشد. تور مائویی شامل پرواز بر فراز کوه های غرب مائویی، غرب مائویی و مولاکای و کل جزیره است. برای رویدادها و موارد خاص می توان تورهای خصوصی رزرو کرد و از شگفت انگیزترین کارهای رمانتیک در جزیره مائویی است.

خوشگذرانی در جزیره مائویی هاوایی : تورهای ماجراجویی آواپوهی

هرسلیقه ای که داشته باشید، پپتورهای آواپوهی فعالیت های مناسب و جذابی برای شما ارائه خواهد داد. از تورهای هیجان انگیز برای تماشای منظره ها و چشم اندازها، غواصی و کوهنوردی گرفته تا قایق سواری های آرام در خط ساحلی. تورهای ماجراجویی در بین شگفت انگیزترین کارهای رمانتیک در مائویی می تواند تک نفره، دونفره، یک گروه کوچک و یا خانوادگی باشد. در طول این ماجراجویی، راهنماهای باتجربه و حرفه ای شما را همراهی می کنند و در طول مسیر مراقب شما و احتیاجهایتان هستند. تورها شامل سفر به غرب مائویی، تورهای پیاده روی و کوه نوردی، غواصی و شنا و بعلاوه تورهای ایکوکمو و هانا می گردد.

سفر به جزیره مائویی هاوایی : خوشگذرانی در جزیره مائویی هاوایی : مرکز هنرهای تجسمی هوی نئو

مرکز هنرهای تجسمی هوی نئو برنامه های هنری، کلاس ها وکارگاه های مختلفی از طریق هنرمندان به منظور ایجاد و پرورش خلاقیت از طریق آموزش برگزار می نماید. این مرکز در منطقه زیبای کالانوآی واقع شده است. این مرکز هنری میزبان مجموعه ای از برنامه های مبتنی بر هنر شامل کلاس های عمومی و کارگاه های آموزشی، نمایشگاه ها و سخنرانی ها، تورهای خانه های تاریخی، رویدادهای هنری و برنامه های آموزشی متمرکز بر جامعه می باشد. بازتماشامایندگان می توانند از باغ های زیبای اطراف این مرکز لذت ببرند و از کارخانه قند که یکی از آثار تاریخی آنجاست، تماشا کنند. بعلاوه می توانند از استودیوهای حرفه ای هنر و نمایشگاه هایی که برپاست بازدید کنند. فروشگاه گالری هوی آثار هنری مختلف از جمله سرامیک، شیشه، نقاشی و عکس های هنری فوق العاده ای را برای فروش قرار داده است و از برترین کارهای رمانتیک در جزیره مائویی می باشد.

سفر به جزیره مائویی هاوایی : خوشگذرانی در جزیره مائویی هاوایی : تورهای غذایی هاوایی

چه یک انسان شکم پرست باشید چه یک انسان معمولی که غذا خوردن را دوست دارد، تورهای غذایی هاوایی یک انتخاب خوب برای تست انواع غذاهای لذیذ جزیره است. این شرکت تورهای ناهار و شام برگزار می نماید. در این تورها در منطقه ها مختلف جزیره به گشت و گذار می پردازید و به رستوران ها و غذاخوری های مختلف می روید. این تورها به شما این امکان را می دهند که غذاهای معروف و فوق العاده ای را امتحان کنید. تورهای ناهار و شام در مائویی عرضه می گردد. این تورها به گونه ای طراحی شده اند که شما بتوانید به گلچینی از رستوران های مرکز شهر در لاهاینا جایی که مهمانان درمورد تاریخ لاهاینا و مائویی چیزهای زیادی یاد می گیرند بروید، از کشاورزان محلی بازدید کنید و محصولات آن ها را تست کنید و از گونه های بومی درختان انجیر منطقه بهره مند شوید. توصیه می گردد از کفش های پیاده روی و لباس های راحت بهره ببرید.

سفر به جزیره مائویی هاوایی : باغ مقدس

باغ مقدس جایگاه مقدسی از صلح و آرامش است که در قلب مائویی واقع شده است. این مکان دارای باغ های مدیتیشن، مکان های مخصوص پیاده روی و چندین مکان برای پیک نیک و ریلکسیشن می باشد. این باغ به منظور ایجاد یک پناهگاه عمومی برای کسانی که می خواهند از شلوغی فرار کنند و در آرامش باشند، ساخته شده است. این باغ در یک گلخانه بزرگ واقع شده که در آن گیاهان فراوانی قرار دارند از جمله گیاهان گرمسیری، کاکتوس های تزئینی، ارکیده ها و نخل ها. می توانید از تماشای این گیاهان لذت ببرید و اگر مایل بودید تعدادی از آن ها را خریداری کنید. بازتماشامایندگان می توانند هر ماه در زیر نور قرص کامل ماه، در مسیرهای پیاده روی که به منظور کاهش استرس، خودشناسی و بیداری معنوی طراحی شده، قدم بزنند. در سطح بالایی باغ، میزهای مخصوص پیک نیک قرار گرفته و یک محیطی عالی و آرام برای استراحت کردن در بین برترین کارهای رمانتیک در جزیره مائویی است.

سفر به جزیره مائویی هاوایی : مزرعه اوه

در جنگل مه آلود وایپلی در مائویی در پی یک تجربه منحصر به فرد در بین برترین کارهای رمانتیک در جزیره مائویی باشید. رستوران های معروف و سرشناسی در مزرعه اوه وجود دارند که مواد اولیه خود را مستقیما از سر زمین تهیه می کنند و در حال حاضر فرصتی برای بازدید کنندگان به وجود ورده اند تا بتوانند در تور مزرعه از غذاهای خوش طعم و تازه بهره ببرند. این مکان در دامنه هالاکالا واقع شده و مهمانان می توانند در تور مزرعه به برداشت محصولات مورد احتیاج خود از زمین مشغول شوند. سپس سرآشپز جی جی جانسون از این مواد اولیه ای که بازدید کنندگان جمع آوری کردند یک غذای لذیذ و تازه می پزد. مزرعه اوه یک تور قهوه هم ارائه می دهد که مهمانان می توانند در خصوص فرآیند تهیه قهوه چیزهای زیادی یاد بگیرند و از قهوه تازه و صبحانه خوشمزه لذت ببرند.

سفر به جزیره مائویی هاوایی : شرکت ورزش های آبی مائویی

با ورزش های آبی مائویی به میان آب ها در بین برترین کارهای رمانتیک در جزیره مائویی بروید و در یکی از زیباترین مکان های قایقرانی جهان به قایق سواری و ورزش های آبی بپردازید. تخصص اصلی این مجموعه، کایت بردینگ است و برای هر فرد به صورت شخصی سازی شده این ورزش را آموزش می دهند. این آموزش ها از طریق متخصصان و افراد حرفه ای انجام می گردد. آموزش برای تمام سطوح موجود است از مبتدی تا حرفه ای. این شرکت تمام تجهیزات ایمنی و لوازم مورد احتیاج و تخته های موج سواری را فراهم می نماید. هنگامی که اصول اولیه را بیاموزید و قادر به انجام این کار به صورتی انفرادی باشید، برای حفظ ارتباط و به منظور اطمینان از سلامت و امنیت شما، از واکی تاکی استفاده می کنند. این شرکت، دوره های آموزشی نیمه خصوصی برای خانواده ها و بچه ها برگزار می نماید و این آموزش ها در تمام طول سال برقرار هستند.

سفر به جزیره مائویی هاوایی : سالن تئاتر مائویی

تئاتر مائویی در خیابان رو به روی لاهاین در مرکز قدیمی لاهاینا واقع شده است و مرکز اصلی هنرهای نمایشی محسوب می گردد. این ورزشگاه 680 صندلی دارد و مجهز به تجهیزات نور و صدا، لوازم برقی مورد احتیاج و تجهیزات متنوعی می باشد. در این ورزشگاه اجراهای عمومی و خصوصی برگزار می گردد. سالن تئاتر مائویی میزبان نمایش هایی مانند عشق اولنا و کاهیکو و بعلاوه کنسرت ها و سخنرانی های مختلفی که در طول سال برگزار می گردد، می باشد. این سالن بعلاوه می تواند برای رویداد ها و فعالیت های خصوصی اجاره گردد و از شگفت انگیزترین کارهای رمانتیک در جزیره مائویی می باشد.

سفر به جزیره مائویی هاوایی : مزرعه دامداری پیهولو

این مکان زمانی فقط مزرعه ای برای گاوها و اسب ها بود اما امروزه تفریحاتی مانند زیپ لاین، تری تاپ و کوهنوردی را ارائه می دهد. تجربیات هیجان انگیزی را می توانید از زیپ لاین این منطقه به دست آورید. این مزرعه به بازدید کنندگان در تمام سنین این فرصت را می دهد تا از ارتفاعات بالا از منظره ها زیبای منطقه لذت ببرند و به ماجراجویی بپردازند. این مکان طولانی ترین مسیر زیپ لاین را دارد که بازدید کنندگان می توانند در کنار خانواده و دوستان از میان جنگل های اکالیپتوس و گیاهان بومی بگذرند. تورهای ترکیبی منحصر به فردی وجود دارد که شامل ماجراجویی با زیپ لاین و کوهنوردی و رسیدن به بالای دو آبشار زیبا می باشد و از برترین کارهای رمانتیک در جزیره مائویی است.

سفر به جزیره مائویی هاوایی : ورزش های پارویی هاوایی

به یکی از تورهای فوق العاده ورزش های پارویی هاوایی بپیوندید که شامل قایقرانی، کایاک سواری، قایق های ایستادنی، قایق های چند نفره و موج سواری می گردد. تورهای ویژه تماشای نهنگ ها بر روی کایاک هم موجود می باشد. در این تورها بازدید کنندگان می توانند بدون آزار رساندن به حیوانات به تماشای نهنگ های گوژپشت بنشینند. ورزش های آبی هاوایی هم دوره های آموزشی پارو زدن و قایق سواری برگزار می نماید که مربیان حرفه ای و با تجربه به شما چگونه پارو زدن و موج سواری را می آموزند. با راهنماهای حرفه ای به کشف اقیانوس و زندگی دریایی بپردازید. این تورها به صورت تک نفره، دو نفره و گروهی ارائه می شوند.

سفر به جزیره مائویی هاوایی : میز سرآشپز

میز سرآشپز یک آشپزخانه منحصر به فرد است که از طریق سرآشپز اصلی جف شیر و سرآشپز کریستا کارسیا اداره می گردد. در رستوران میل هوس در یکی از مزارع گرمسیری مائویی در وایکاپو واقع شده است. مهمانان از هفت غذای لذیذ که با محصولات ارگانیک و تازه محلی تهیه شده، بهره مند می شوند. وعده شام در زیر نور ستارگان و در فضای باز سرو می گردد و سرآشپز بشقاب های غذا را که با طعم های محلی و محصولات فصلی درست شده برای سرو کردن آماده می نماید. می توانید یک شام دلپذیر و سرگرم کننده در کنار والدین و دوستان خود داشته باشید

سفر به جزیره مائویی هاوایی : نوکا

نوکا که در زبان ژاپنی به معنای سبوس برنج است، یک رستوران سوشی سنتی در قلب هایکو می باشد که غذاهایش را با مواد اولیه فصلی و محلی درست می نماید. از طریق دویت مون و یوری ساخته شده است. این غذاخوری شیک و زیبا از عشق به غذا و فرهنگ به وجود آمده است. آن ها شور و عشق را با غذاهای خود می آمیزند و این احساسات را با دیگران به اشتراک می گذارند. سرآشپز اصلی هیرو تاکاناشی غذاهای ساده و خوشمزه درست می نماید. این غذاها شامل اتسومامی، سوشی، سوپ و نودل می گردد و در بین شگفت انگیزترین کارهای رمانتیک در جزیره مائویی می باشد.

جاهای تماشای جزیره مائویی هاوایی : دوچرخه سواری در هالاکالا

تورهای دوچرخه سواری مائویی را تجربه کنید. تورهایی که در آن می توانید گرمای آفتاب را روی صورتتان و وزش باد را در میان موهایتان احساس کنید. کاوش در جزیره با دوچرخه به یکی از هیجان انگیزترین راه های لذت بردن از منطقه تبدیل شده است و چندین شرکت وجود دارند که تورهای دوچرخه سواری در اطراف جزیره را ارائه می دهند. شما می توانید از ارتفاع 10000 فوتی بر فراز آتشفشان هالاکالا طلوع خورشید را ببینید و بعد به آرامی 30 تا38 مایل تا دامنه کوه دوچرخه سواری کنید و در دامنه آن به پارک ملی هالاکالا برسید. بیشتر شرکت ها شما را از محل اقامتتان سوار می کنند، به بالای ارتفاعات می برند تا طلوع را ببینید و بعد از آنجا سوار دوچرخه می شوید. دوچرخه، ابزار ایمنی و دستکش های گرم از طریق شرکت ارائه می گردد و راهنماهای حرفه ای و با تجربه شما را تا پایین کوه راهنمایی می کنند. شرکت های زیادی چنین سفرهایی را ارائه می کنند مانند شرکت دوچرخه سواری هالاکالا، دوچرخه سواری مائویی، مائویی دون هیل، سواران کوهستان، تورهای دوچرخه هالاکالا و کوهنوردان مائویی.

جاهای تماشای جزیره مائویی هاوایی : مزرعه اسطوخودوس الی کولا

در دامنه هالاکالا و در نواحی ییلاقی مائویی واقع شده است. تقریبا 55000 گیاه اسطوخودوس (45 نوع مختلف) در آن واقع شده است. این مزرعه متعلق به باغداری به نام الی چانگ است که اولین بار آغاز به کاشتن اسطوخودوس در این منطقه کرد و این کار را توسعه داد. اکنون او مزرعه منحصر به فردش را برای بازدید کنندگان ارائه می دهد. مزرعه فعالیت های لذت بخشی را برای بازدید کنندگان قرار داده است از جمله قدم زدن و گشت و گذار در اطراف مزرعه، جست وجو در میان مزرعه و چیدن گل های اسطوخودوس برای تمامی سنین، پیک نیک زدن در اطراف مزرعه و بر روی زمین و برگزاری کلاس های مهارت آموزی در خصوص نحوه استفاده از اسطوخودوس به روش های مختلف که از برترین کارهای رمانتیک در جزیره مائویی می باشد.

جاهای تماشای جزیره مائویی هاوایی : کوهنوردی در مائویی

شرکت کوهنوردی مائویی انواع مختلف کوهنوردی، ماجراجویی و انواع تورها را به بازدید کنندگان ارائه می دهد تا تجربه های فراموش نشدنی از منظره ها سرسبز و زیبایی های طبیعی هاوایی برایشان خاطره انگیز گردد. از کاوش در جنگل های بارانی و آبشارهای شرقی مائویی گرفته تا پیاده روی در طول دهانه آتشفشان هالاکالا و متحیر شدن از قدرت آتشفشان همه و همه در تورهای کوهنوردی مائویی قابل تجربه هستند. این تورها از طریق افراد حرفه ای راهنمایی می شوند. راهنماها مراقب همه چیز از جمله غذا و تجهیزات هستند. برای مهمانان امکانات اضافی مانند آب و غذا و کت های بارانی و دافع حشرات ارائه می گردد تا احساس راحتی بیشتری داشته باشند. این شرکت انواع تورهای استاندارد به صورت خصوصی و عمومی ارائه می دهد و از برترین کارهای رمانتیک در جزیره مائویی می باشد.

جاهای تماشای جزیره مائویی هاوایی : کایاک(نوعی قایق) سواری در مائویی

ماجراجویی با کایاک در مائویی به منظور به اشتراک گذاشتن زیبایی های مائویی و روح اقیانوس با بازدید کنندگان به وجود آمده است. شرکت کنندگان می توانند از بین قایق سواری و غواصی یکی را که بیشتر دوست دارند انتخاب کنند از طریق هر دو فعالیت می توان زیبایی های اقیانوس را دید و لذت برد. تورهای غواصی مائویی مکان های خاص و منحصر به فردی را برای مهمانان فراهم می نماید تا بتوانند از غواصی و شنا در کنار گونه های دریایی مانند لاکپشت ها، ماهی های گرمسیری و دیگر جانوران دریایی منطقه لذت ببرند. تورهای کایاک مائویی در امتداد خط ساحلی برترین منطقه ها جزیره از جمله هونولوئا، کاپولا، اولو والو و ماکنا به گشت و گذار می پردازد. این تورها برای تمام افراد با هر مقدار تجربه مناسب است از تازه کارها گرفته تا افراد حرفه ای و از طریق راهنمایان حرفه ای راهنمایی می گردد.

جاهای تماشای جزیره مائویی هاوایی : شرکت قایقرانی خط قرمز

این شرکت، سه تور حرفه ای و ارزان را در مسیر خط ساحلی مائویی، ارائه می دهد. کارکنان این شرکت به خاطر اینکه با دیگر شرکت ها متفاوت هستند و قایق های بسیار پیشرفته ای دارند به خودشان افتخار می کنند. تورها شامل تور غواصی مولوکینی و تورهای تماشای نهنگ ها می گردد. راهنماهای حرفه ای این تورها را راهنمایی می کنند و دانش خود را در رابطه با فرهنگ و نحوه شکل گیری این منطقه از نظر زمین شناسی و زندگی دریایی گونه های جانوری منطقه در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهند و از شگفت انگیزترین کارهای رمانتیک در مائویی می باشد.

جاهای تماشای جزیره مائویی هاوایی : جشن در له له

جشن له له فرصتی فراهم می نماید تا بتوانید غذاهای منحصر به فرد پلی نزی را امتحان کنید. سرآشپز جیمز مک دونالد، پنج وعده غذایی لذیذ از خوش طعم ترین غذاهای جزایر اقیانوس آرام، تاهیتی ، ساموآ و هاوایی را برای مهمانان فراهم می نماید. طعم بی نظیر این غذاهای دلپذیر مهمانان را مسحور می نماید. به همراه سرو غذا برای شما موزیک دلنشین به همراه پایکوبی محلی هر چهار جزیره اجرا می گردد. شما می توانید غروب آفتاب را از چشم اندازی خیره کننده تماشا کنید. زمانی سواحل غذاخوری برای خانواده سلطنتی مائویی انحصاری بود و به همین علت به این نام معروفیت دارد. له له نام باستانی لاهاینا است و به شما شبی عاشقانه و رمانتیک را در بین برترین کارهای رمانتیک در جزیره مائویی وعده می دهد.

جاهای تماشای جزیره مائویی هاوایی : امتیازهای سرگرم کننده مائویی

شرکت امتیازهای سرگرم کننده مائویی به مهمانان این فرصت را می دهد که به اقیانوس زیبای اطراف مائویی بروند و ماهیگیری کنند. ماهیگیری بر روی مارجوری آن انجام می گردد. این قایق دارای فضای کابین کافی، سایه بان ها و امکانات و تجهیزات مدرن برای امنیت و احساس راحتی در دریا می باشد. طعمه، طناب و قرقره و خدمه با تجربه از جمله امکاناتی هستند که در این تورها ارائه می گردد بعلاوه درس های فرد به فرد و نکات و ترفند های ظریف برای صید برترین ماهی از طریق مربیان آموزش داده می گردد. برای اینکه سفرها شخصی تر باشند افراد می توانند در غالب گروه های کوچک در این سفرها شرکت کنند. این قایق ها در بندر مالائه هاربور مائویی کناره می گیرند. این سفرها معمولا حدود چهار ساعت طول می کشد.

جاهای تماشای جزیره مائویی هاوایی : شرکت اسکوبا مایک

برترین تجربه از زیبایی های جهانی زیر آب را با اسکوبا مایک به دست بیاورید. یکی از برترین اپراتورهای غواصی در کل جزیره می باشد و انواع دوره های آموزش غواصی از جمله دوره های غواصی حرفه ای با مدرک معتبر، غواصی در شب و انواع تکنیک های فنی و تخصصی را ارائه می دهد. مکان های غواصی با توجه به آب و هوا معین می گردد و تنها برترین مکان ها انتخاب می گردند. دوره های غواصی و آموزش شیرجه زدن به صورت فردی یا در گروه های حدبیشتر 5 نفره برگزار می گردد. انواع تجهیزات لازم برای غواصی و شیرجه زدن در هر سطحی فراهم شده است. شرکت کنندگان در تمام سطوح از مبتدی تا پیشرفته می توانند از این فعالیت ها لذت ببرند و از شگفت انگیزترین کارهای رمانتیک در مائویی می باشد.

خوشگذرانی در جزیره مائویی هاوایی : غذاهای دریایی و پیتزای هونو

غذاهای دریایی و پیتزای هونو یک رستوران در لاهاینا می باشد که بارها برنده جوایز مختلفی شده است. این رستوران ناهار و شام را در فضایی دل انگیز و با چشم اندازی خیره کننده از اقیانوس سرو می نماید. رستوران دارای فضای داخلی و بیرونی است و با مجموعه ای از آثار هنری زیبایی که در دیوارها نصب نموده، جو سرگرم کننده ای را به وجود آورده است. منو آن ها شامل انواع غذاهای دریایی تازه،سالادها، ساندویچ ها، پیتزا های پخته شده در کوره، برگرها و انواع دسرهای شیرین و خوشمزه می باشد و از شگفت انگیزترین کارهای رمانتیک در مائویی است.

خوشگذرانی در جزیره مائویی هاوایی : مریمان

در نسیم ملایم و آرامش بخش و با یک غذای فوق العاده در مریمان از چشم اندازهای خیره کننده اقیانوس لذت ببرید. مریمان یک رستوران محبوب در مائویی است که غذاهای منطقه ای را با استفاده از مواد اولیه محلی و فراوری شده در جزیره درست می نماید. اولین بار از طریق سرآشپز پیتر مریمان تاسیس شد. این رستوران مواد اولیه خود را از مزرعه داران و فراوری کنندگان محلی می گیرد و در منو، غذاهای تازه وجود دارد که شامل ماهی های تازه صید شده، گوشت حیواناتی که از علف تغذیه شده اند، و میوه ها و سبزیجاتی که در جزیره رشد می کنند، می باشد. شعبه های رستوران عبارتند از: وایمآ در جزیره بزرگ، کاپالا در مائویی و دو محل در پویپو و کایوآ.

خوشگذرانی در جزیره مائویی هاوایی : کای کانانی

کای کانانی تورهای شنا در زیر آب و گردش و قایق سواری در اطراف مائویی را در کشتی های تفریحی لوکس ارائه می دهد. کای کانانی به صورت ویژه مخصوص آب های مائویی ساخته شده است. این کشتی 65 فوتی می تواند 80 مهمان را در خود جای دهد و دارای امکانات مدرن و پیشرفته می باشد. کای کانانی تورهای شنا و غواصی در مولوکینی را ارائه می دهد جایی که مهمانان می توانند در آب های دهانه آتش فشان مولوکینی کاوش کنند. در جنوب مائویی می توانید به کاناپه تکیه دهید و در حالی که استراحت می کنید از منظره ها زیبای غروب خورشید در پشت کوه هالاکالا لذت ببرید. در نهایت در تورهای تماشای نهنگ همین که به آب های گرم مائویی می رسند به جست وجوی نهنگ های گوژپشت می پردازند و از برترین کارهای رمانتیک در جزیره مائویی می باشد.

خوشگذرانی در جزیره مائویی هاوایی : مرکز فرهنگ و هنر مائویی

مرکز فرهنگ و هنر مائویی، مرکز نمایشگاه های هنری و هنرهای نمایشی در مائویی می باشد. بیشتر با عنوان MACC شناخته می گردد. این مرکز به عنوان تاج گران بهای جامعه هنر و تفریح مائویی توصیف می گردد و هدف آن تعامل، الهام بخشیدن و آموزش هنر به مردم است. این مرکز اجراهای مختلفی را به نمایش می گذارد که شامل برترین آثار هنری هنرمندان هاوایی می گردد بعلاوه برنامه های آموزشی و فرهنگی، کارگاه های آموزشی و رویدادهای آزاد برای هنرمندان تازه کار برگزار می نماید. این مرکز محل برقراری گالری بین المللی شافر، نمایشگاهی پر از آثار برجسته هنرهای تجسمی که در طول سال به نمایش گذاشته می گردد، می باشد. شرکای این مرکز و دولت، میزبان برگزاری رویدادهای رایگان شامل نمایش فیلم در سینمای ستاره شب و رویدادهای اجتماعی می باشد و از شگفت انگیزترین کارهای رمانتیک در مائویی است.

منبع: همگردی
انتشار: 29 دی 1401 بروزرسانی: 29 دی 1401 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1650

به "خوشگذرانی در جزیره مائویی ، جاهای دیدنی جزیره مائویی هاوایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشگذرانی در جزیره مائویی ، جاهای دیدنی جزیره مائویی هاوایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید