بازدید رایگان از موزه ها و اماکن تاریخی استان کرمان برای دانش آموزان و دانشجویان در هفته میراث فرهنگی

به گزارش اخبار مشروح، ایسنا/ براساس خبرهای واصله، بازدید رایگان از موزه ها و اماکن تاریخی استان کرمان برای دانش آموزان و دانشجویان در هفته میراث فرهنگی صورت می گیرد.

بازدید رایگان از موزه ها و اماکن تاریخی استان کرمان برای دانش آموزان و دانشجویان در هفته میراث فرهنگی

مجتبی شفیعی، معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به اینکه به مناسبت روز جهانی موزه بازدید از موزه ها و اماکن تاریخی برای همگان رایگان است، اظهار کرد: سال جاری براساس تصمیمات اتخاذ شده، دانش آموزان و دانشجویان می توانند به مدت یک هفته از اماکن مذکور به صورت رایگان بازدید نمایند.

وی به برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با میراث فرهنگی برای بچه ها اشاره نمود و اضافه کرد: اجرای برنامه های مرتبط با میراث فرهنگی به وسیله بچه ها به عنوان روایتگران موزه ها نیز با همکاری کانون پرورش فکری استان را در هفته میراث فرهنگی خواهیم داشت.

شفیعی با بیان اینکه استان کرمان دارای 20 موزه مشارکتی، غیرمشارکتی و خصوصی است که طبق برنامه ریزی های اجرا شده در هفته میراث فرهنگی بر تعداد آنها اضافه کرده خواهد شد، تاکید نمود: از علاقمندان درخواست می گردد از فرصت بوجود آمده استفاده نمایند و در روز جهانی موزه از موزه ها و اماکن تاریخی استان کرمان تماشا نمایند.

معاون میراث فرهنگی استان کرمان اعلام نمود: ساعت بازدید از موزه ها از 9 تا 19 به صورت یکسره است.

منبع: همگردی
انتشار: 30 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1402 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1700

به "بازدید رایگان از موزه ها و اماکن تاریخی استان کرمان برای دانش آموزان و دانشجویان در هفته میراث فرهنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید رایگان از موزه ها و اماکن تاریخی استان کرمان برای دانش آموزان و دانشجویان در هفته میراث فرهنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید