بارانی و برفی شدن 9 استان در روز جاری ، آلودگی هوای تهران تا کی ادامه دارد؟ ، افزایش غلظت آلاینده ها در 4 شهر

به گزارش اخبار مشروح، سازمان هواشناسی کشور در آخرین پیش بینی خود از آب و هوای کشور، شرایط بارش ها را از امروز تا سه شنبه هفته آینده تشریح کرد.

بارانی و برفی شدن 9 استان در روز جاری ، آلودگی هوای تهران تا کی ادامه دارد؟ ، افزایش غلظت آلاینده ها در 4 شهر

به گزارش خبرنگاران، براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز در استانهای خوزستان، کهگیلویه وبویراحمد، چهارمحال و بختیاری، غرب و جنوب اصفهان، شمال و غرب فارس ، شمال بوشهر و بعضی منطقه ها استان های ایلام، کرمانشاه و لرستان افزایش ابر و بارش پیش بینی می گردد.

آدینه در بعضی منطقه ها واقع در دامنه ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی ، بعضی منطقه ها مرکزی کشور و سواحل دریای خزر بارش پراکنده انتظار می رود.

شنبه در بعضی منطقه ها کرمان، یزد، غرب و بخش هایی از مرکز کشور، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز ، دامنه ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی و یکشنبه در بعضی منطقه ها کرمان، هرمزگان، شمال فارس ، جنوب و غرب اصفهان و دامنه ها و ارتفاعات زاگرس جنوبی بارش پیش بینی می گردد.

دوشنبه در بخش هایی از کرمان و شمال هرمزگان ابرناکی و بارش خفیف باران پیش بینی می گردد و در سایر منطقه ها کشور جوی آرام خواهیم داشت .

لازم به ذکر است طی این مدت بارش در ارتفاعات و منطقه ها سردسیر به صورت برف خواهد بود.

با تداوم پایداری و سکون نسبی هوا، طی 3 روز آینده در شهرهای صنعتی و پرجمعیت به ویژه تهران، کرج ، تبریز و مشهد، افزایش غلظت و انباشت آلاینده های جوی انتظار می رود.

از اواخر وقت آدینه تا یکشنبه نیز خلیج فارس مواج است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 آذر 1401 بروزرسانی: 25 آذر 1401 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1630

به "بارانی و برفی شدن 9 استان در روز جاری ، آلودگی هوای تهران تا کی ادامه دارد؟ ، افزایش غلظت آلاینده ها در 4 شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارانی و برفی شدن 9 استان در روز جاری ، آلودگی هوای تهران تا کی ادامه دارد؟ ، افزایش غلظت آلاینده ها در 4 شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید