استقلال از دقیقه یک دنبال پنالتی بود

به گزارش اخبار مشروح، سرمربی فولاد گفت: استقلال از اول بازی در پی پنالتی بود.

استقلال از دقیقه یک دنبال پنالتی بود

جواد نکونام سرمربی فولاد گفت: می دانستیم استقلال در هفته های اخیر توانسته بازی های خود را ببرد. می دانستیم چطور به این تیم ضربه بزنیم و بازی را کنترل و برای حریف سخت کنیم. در نیمه اول دو موقعیت به حریف دادیم. بازیکنان ما در حمله کردن عجله داشتند و ضد حمله می خوردیم. روی اشتباه فردی گل خوردیم. بعد از آن استقلال روی توپ های بلند کار کرد، ولی روی ضربات ایستگاهی خوب کار کردیم و می توانستیم یک گل دیگر بزنیم. بازی باب میل ما پیش رفت. استقلال تیم قدرتمندی است. 5، 6 ملی پوش دارد و این مساله کار را برای هر تیمی سخت می نماید.

او ادامه داد:بازیکنانم خیلی زحمت کشیدند. عملکرد ما خوب بود. فصل سختی برای همه تیم ها است و شاید به خاطر جام جهانی طاقت فرسا گردد. تیم ما باید انگیزه خود را حفظ کند و شرایط در ادامه راه بهتر گردد.

سرمربی تیم فولاد درباره عصبانیت خود در نیمه اول اضافه نمود: من در لحظه زندگی می کنم و اتفاقاتی که رخ می دهد، باعث عصبانیت من و تیم می گردد. تعویض کنت به علت مصدومیت به ما ضربه زد. وقتی گل می خوریم، تیم و مربی عصبانی می شوند. عملکرد تیم ما رضایت بخش بود. برنامه های ما انجام شد. تاکتیک ما نسبت به بازی های قبل فرق می کرد. نفرات ما هم متفاوت بودند. یک بازی تاکتیکی بود که می دانستیم نباید به استقلال در خانه اش ببازیم.

او درباره قرار گرفتن تیمش در کورس قهرمانی گفت: از روز اول که در فولاد هستم برای این موضوع می جنگم. تیم های دیگر مانند استقلال، سپاهان و پرسپولیس برای برترین نتایج می جنگند و ما هم اینطور هستیم. نکته حائز اهمیت این است که به کوشش خودمان ادامه می دهیم و اگر فکر کنیم چه اتفاقی رخ می دهد، بازنده می شویم. خودتان می دانید که فوتبالیست و بازیکن نتیجه را معین می نماید.

نکونام به اعتراض استقلال به اشتباهات داوری اشاره نمود و گفت: من صحنه ها را دیدم که روی یک صحنه تمارض شد و کارت زرد درست بود. روی صحنه دوم هم برخوردی نبود. وقتی دقیقه یک بازی بازیکن حریف در هجده قدم خود را زمین انداخت، به بازیکنانم گفتم کسی روی توپ حریف پا نیاندازد. وقتی کسی دقیقه یک دنبال پنالتی است، می خواهد پنالتی بگیرد و برای این مساله برنامه دارد. به همین علت به بازیکنانم گفتم کسی روی بازیکنان حریف پا نیاندازد و نمی خواستیم خدای نکرده مسئله ای به وجود بیاید. حاج ملک قضاوت خوبی داشت و درگیری در وسط زمین بود. به او خسته نباشید می گویم و امیدوارم فوتبالمان بهتر گردد.

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 مهر 1401 بروزرسانی: 16 مهر 1401 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1603

به "استقلال از دقیقه یک دنبال پنالتی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال از دقیقه یک دنبال پنالتی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید