ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد در فینال جام حذفی

به گزارش اخبار مشروح، سی و چهارمین دوره از مسابقات جام حذفی فوتبال کشور امشب به ایستگاه پایانی می رسد و دو تیم استقلال و فولاد در استادیوم نقش دنیا اصفهان تکلیف این جام را هم تعیین خواهند کرد. استقلال که با عبور از پیکان، ذوب آهن، پرسپولیس و گل گهر به این ملاقات رسیده است، امشب و در غیاب سید حسین حسینی که به علت محرومیت این بازی را از دست داده است، از رشید مظاهری در ترکیب اصلی سود خواهد برد.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد در فینال جام حذفی

در غیاب عارف غلامی و محمد دانشگر که یکی به علت محرومیت و دیگری به علت مصدومیت این بازی را از دست داده اند، سیاوش یزدانی در کنار محمد حسین مرادمند مردان ثابت خط دفاعی هستند و به احتمال بسیار زیاد محمد نادری مدافع چپ آبی پوشان که سابقه حضور در پست دفاع میانی را هم دارد، سومین دفاع وسط آبی ها خواهد بود.

آرش رضاوند به همراه مسعود ریگی می توانند دو هافبک میانی باشند که بازی را برای تیمِ مجیدی شروع می نمایند و فرشید اسماعیلی هم که شرایط حضور در ترکیب اصلی را دارد، می تواند در نقش هافبک بازی ساز پشت دو مهاجم آبی پوشان قرار گیرد.

وریا غفوری که در آخرین بازی این تیم هم دبل کرد تا شاخص ترین چهره آبی ها بوده و بیشترین سهم را در رسیدن این تیم به فینال داشته باشد، امشب مثل همواره در پستوینگر راست بازی خواهد نمود.

مجیدی برای پر کردن جای خالی محمد نادری که احتمالاً امشب جای خالی محمد دانشگر را پر کند، دو گزینه دارد و باید از بین متین کریم زاده و بابک مرادی یکی را انتخاب کند که به نظر می رسد به علت ویژگی های دفاعی بیشتر کریم زاده، او انتخاب اول مجیدی باشد و شانس بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی داشته باشد.

در خط حمله هم تکلیف مجیدی و استقلال کاملاً معین است و مثل همه بازی های اخیر، زوج مهدی قایدی و ارسلان مطهری به کار گرفته خواهند شد.

مهدی مهدی پور، سعید مهری، بابک مرادی، احمد موسوی، آرمان رمضانی، سبحان خاقانی، سینا خادم پور و… بازیکنانی هستند که به اسم بازیکن جانشین شانس بالایی برای ورود به زمین دارند و شرایط بازی معین می نماید که مجیدی چطور و در چه دقایقی از این نفرات به جای کدام یک از نفرات داخل زمین استفاده کند.

منبع: فرارو
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1211

به "ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد در فینال جام حذفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد در فینال جام حذفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید