از حمله جیرجیرک ها به بایدن تا پیغام واضح به روسیه و چین

به گزارش اخبار مشروح، رئیس جمهور آمریکا پیش از عزیمت به سوی لندن برای انجام اولین سفر خارجی در پاسخ به خبرنگاران از اقدام آینده در مورد چین و روسیه اطلاع داد.

از حمله جیرجیرک ها به بایدن تا پیغام واضح به روسیه و چین

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جو بایدن پیش از سوار شدن به هواپیما به مقصد انگلیس در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد هدف اولین سفر خارجی گفت: [هدف سفر] تقویت این شراکت و پیغام واضح به پوتین و چین در این باره که اروپا و ایالات متحده در کنار هم هستند و نشست گروه 7 اقدامی اتخاذ خواهد نمود.

وی همچنین گفت در مورد راهبرد واکسن برای دنیا در طول سفر اروپایی خود خبری دارد که آن را اعلام خواهد نمود.

رئیس جمهور آمریکا همچنین گفت که جیرجیرک ها در فرودگاه به او برخورد نموده اند و به خبرنگاران گفت حواسشان باشد!

بایدن همچنین در توئیتر خود نوشت: امروز برای اولین سفر خارجی ریاست جمهوری خود به بریتانیا و اروپا، در راه هستم. من می دانم که دموکراسی ها می توانند برای پاسخگویی به چالش های این عصر جدید گرد هم آیند - این هفته در اروپا، این فرصت را داریم که ثابت کنیم.

وی در اجلاس گروه هفت که از آدینه 21 خرداد تا یکشنبه آینده در کورن وال، در جنوب غربی بریتانیا برگزار می گردد، حاضر می شود. او در حاشیه این اجلاس با بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا و آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان دیدار خواهد نمود.

توقف بعدی رئیس جمهور آمریکا نشست ناتو در بروکسل روز دوشنبه آینده است. او سپس با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در اواسط هفته آینده در ژنو دیدار خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1126

به "از حمله جیرجیرک ها به بایدن تا پیغام واضح به روسیه و چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از حمله جیرجیرک ها به بایدن تا پیغام واضح به روسیه و چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید