ارزیابی بستری ها و مرگ های کرونایی در تهران ، بستری روزانه 2000 نفر

به گزارش اخبار مشروح، فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، در ارتباط با شرایط بستری ها و مرگ های کرونایی در استان تهران توضیحاتی ارائه داد.

ارزیابی بستری ها و مرگ های کرونایی در تهران ، بستری روزانه 2000 نفر

به گزارش خبرنگاران، علیرضا زالی، در بیمارستان مسیح دانشوری، با اشاره به شرایط امروزه کرونا در تهران گفت: در تهران شرایط تلخی داریم و تعداد بیماران بستری ما به علت کرونا در تهران به 8 هزار و 300 تن رسیده است و برای اولین بار از شیوع کرونا تا کنون ظرف 24 ساعت گذشته از مرز 1800 ابتلای جدید عبور کردیم.

وی از کوشش های تمامی کادر بهداشت و درمان تشکر و قدردانی کرد و اضافه نمود: به رغم افزایش تعداد فوتی ها در روزهای اخیر در تهران، اگر نگاهی به افزایش بستری ها بیندازیم و نسبت فوتی ها به بستری ها را اندازه بگیریم، این نسبت در حال حاضر 1,7 است که یک آمار بسیار امیدوار کننده است که به نسبت موارد بستری میزان فوت ما افزایش پیدا ننموده است.

زالی ضمن قدردانی از کوشش های علمی و شبانه روزی همه کادر درمان، گفت: از روز اول کرونا تا کنون بیش از 93,7 درصد بیماران کرونایی که به بیمارستان مراجعه نموده اند، خوشبختانه درمان و ترخیص شده اند که باید از این بابت قدردان اساتید و کادر بهداشت و درمان باشیم که برای کاهش مرگ و میر کارهای بزرگی انجام دادند.

وی اضافه نمود: هنوز در دنیا درباره انتقال ویروس کرونا به وسیله ذرات هوا ابهامات زیادی وجود دارد، اما بعضی مطالعات شواهد محکمی دارند که درصد زیادی از این ذرات به وسیله هوا منتقل می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1069

به "ارزیابی بستری ها و مرگ های کرونایی در تهران ، بستری روزانه 2000 نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزیابی بستری ها و مرگ های کرونایی در تهران ، بستری روزانه 2000 نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید