تور ارزان روسیه: اخراج معاون سفیر آمریکا در روسیه

به گزارش اخبار مشروح، یکی از مقامات سفارت آمریکا در روسیه به رسانه های روسی گفته است که دولت روسیه معاون سفیر آمریکا در مسکو را اخراج نموده است.

تور ارزان روسیه: اخراج معاون سفیر آمریکا در روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رسانه های روسی عصر پنج شنبه به نقل از یکی از مقامات سفارت آمریکا در مسکو گزارش دادند که بارت گورمن معاون سفیر آمریکا در مسکو از روسیه اخراج شده است.

جیسون ربهلوتز سخنگوی سفارت آمریکا در روسیه با اعلام خبر اخراج بارت گورمن به ریانووستی گفت: گورمن پس از سفیر، دومین مقام مهم سفارت ایالات متحده در مسکو بود و یکی از رهبران کلیدی سفارتخانه بود.

وزارت امور خارجه روسیه تا به امروز جزئیاتی در مورد اخراج معاون سفیر آمریکا و اینکه وی چند روز برای ترک خاک روسیه فرصت دارد، منتشر ننموده است. با این حال، شبکه روسی راشا تودی دقایقی پس از انتشار خبر اخراج معاون سفیر آمریکا در مسکو، در پیامی توئیتری گفت که دولت روسیه این خبر را تأیید نموده است.

هم زمان ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت دولت متبوعش این اقدام طرف روسی را تنش زا تلقی می نماید و در حال آنالیز پاسخ متناسب با آن است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1474

به "تور ارزان روسیه: اخراج معاون سفیر آمریکا در روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: اخراج معاون سفیر آمریکا در روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید