شروع مراسم تاج گذاری چارلز سوم؛ پادشاه بریتانیا وارد کلیسای وست مینیستر شد

به گزارش اخبار مشروح، یورونیوز نوشت: مراسم تاج گذاری چارلز سوم، پادشاه بریتانیا و کامیلا، همسرش و ملکه همنشین این کشور شنبه 6 مه در کلیسای وست مینیستر لندن برگزار می گردد.

شروع مراسم تاج گذاری چارلز سوم؛ پادشاه بریتانیا وارد کلیسای وست مینیستر شد

تاج گذاری به وسیله اسقف اعظم کانتربری انجام خواهد شد و به درخواست پادشاه انتظار می رود که مدت مراسم کمتر از تاج گذاری ملکه الیزابت دوم باشد. تاج گذاری پیشین در سال 1953 سه ساعت طول کشید.

چالز سوم و کامیلا از کاخ باکینگهام در صفوف پادشاهی به سوی کلیسای وست مینیستر حرکت خواهند کرد. مردم از اقصی نقاط بریتانیا از روزها قبل به خیابان های لندن آمده اند تا بتوانند پادشاه و ملکه را از فاصله ای نزدیک تر ملاقات نمایند.

در طول مراسم چارلز سوم برای محافظت از قانون و کلیسای انگلستان سوگند یاد خواهد نمود و سپس تدهین خواهد شد.

پس از مراسم تاج گذاری پادشاه و ملکه در صفوفی بزرگتر، موسوم به صفوف پادشاهی به کاخ باکینگهام بازخواهند گشت. سایر اعضای خانواده سلطنتی نیز در این راهپیمایی به آن ها ملحق خواهند شد.

چالز سوم، پادشاه بریتانیا به همراه کامیلا، همسرش و باقی افراد خانواده سلطنتی در سرانجام مراسم در بالکن کاخ باکینگهام حاضر شده و با مردم ملاقات خواهند کرد.

ریشی سوناک، نخست وزیر کنونی و بوریس جانسون نخست وزیر اسبق بریتانیا به همراه همسرانشان در مراسم تاج گذاری چارلز سوم پادشاه بریتانیا حاضر شدند.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 16 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1402 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1694

به "شروع مراسم تاج گذاری چارلز سوم؛ پادشاه بریتانیا وارد کلیسای وست مینیستر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مراسم تاج گذاری چارلز سوم؛ پادشاه بریتانیا وارد کلیسای وست مینیستر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید