آزاد کاران در دور مقدماتی و کوشش فرنگی کاران برای کسب مدال

به گزارش اخبار مشروح، مسابقات سه وزن دوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف برگزار گردید که آزادکاران شکست خوردند و فرنگی کاران به نیمه نهایی رسیدند.

آزاد کاران در دور مقدماتی و کوشش فرنگی کاران برای کسب مدال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مسابقات سه وزن دوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف از ظهر امروز (آدینه) در شهر صوفیه بلغارستان در حال برگزاری است. نمایندگان کشورمان در کشتی آزاد مقابل حریفان مغلوب شدند و فرنگی کاران با شکست حریفان خود راهی نیمه نهایی شدند.

نتایج نمایندگان کشورمان تا به امروز به توضیح زیر است:

کشتی آزاد:

در وزن 57 کیلوگرم مهدی رحیمی در دور اول با نتیجه 10 بر صفر ایوایلو تیسوف از بلغارستان را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل بشیر علیلی از مقدونیه با نتیجه 4 بر 3 مغلوب شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در ملاقات فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده ها ادامه دهد.

در وزن 65 کیلوگرم امیرعلی فریدی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل کوتارو کیوکا از ژاپن با نتیجه 11 بر صفر مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در ملاقات فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را بدست آورد.

در وزن 74 کیلوگرم عرفان الهی در دور اول مقابل اوتاری باگوری از گرجستان با نتیجه 5 بر 3 مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در ملاقات فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده ها ادامه دهد.

کشتی فرنگی:

در وزن 87 کیلوگرم سعید کریمی زاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 6 بر 1 سیمون سیمونوویچ از لهستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 3 بر 1 مغلوب بشیر آزارا از الجزایر شد و باید منتظر حضور حریفش در ملاقات فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده ها ادامه دهد.

در وزن 97 کیلوگرم وحید دادخواه در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر آنستیس زاریفس از یونان را مغلوب کرد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل اوزور ژوژوپبکوف قهرمان آسیا از قرقیزستان را با نتیجه 8 بر 5 از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن 130 کیلوگرم مرتضی الغوثی در دور نخست با نتیجه 10 بر 1 شیون اوباتا از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 3 بر 1 حسین علیشاهی از سوئیس را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

رقابت های نیمه نهایی اوزان فوق امشب برگزار می گردد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 اسفند 1401 بروزرسانی: 12 اسفند 1401 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1671

به "آزاد کاران در دور مقدماتی و کوشش فرنگی کاران برای کسب مدال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزاد کاران در دور مقدماتی و کوشش فرنگی کاران برای کسب مدال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید