16 ترند آرایشی و زیبایی در سال 2022 که منحصربه فرد و درخشانند

به گزارش اخبار مشروح، آنچه در سال 2021 همه ما را شگفت زده کرد ظهور ترندها و فرایندهای تازه در صنعت زیبایی بود. بر خلاف دیگر سال ها، آرایش چشم با اغراق بیشتری خود را به نمایش گذاشت، چرا که تنها قسمتی از صورت بود که بیرون از ماسک خودنمایی می کرد. به علت حضور بیشتر مردم در خانه، روتین های مراقبت پوستی توسعه یافت و محصولات ارائه شده در این بخش، به طرز عجیبی سبد محصولات خریداری شده را پر کرد. آرایشگران سایه مات و رژلب های درخشان را وارد پک آرایشی خود کردند و حس نوستالژی قدیمی را دوباره به سالن های آرایشی برگرداندند. اما در سال 2022 چه خواهد گذشت؟ آیا این فرایند در سال تازه نیز ادامه دارد؟

16 ترند آرایشی و زیبایی در سال 2022 که منحصربه فرد و درخشانند

در این مقاله از مجله دیجی استایل در نظر داریم نظرات کارشناسان این حوزه را آنالیز نموده و شما را با ترندهای زیبایی در سال 2022 آشنا کنیم، اگر به این حوزه علاقه دارید با ما همراه باشید.

1. نمایشی از پوست های فرا واقعیتی

از نظر وال گارلند Val Garland چیزی که در سال 2022 توجه دنیای مد و فشن را به خود جلب خواهد نمود، پوست های فرا واقعیتی و خطوط گونه برجسته و یا خط چشم های نامنظم است. مثلا آرایش چشمی که می تواند نشان دهنده ریزش خط چشم و ریمل پس از گریه کردن باشد.

2. ابروهای روشن رو به سفید

لینسکی Lynski معتقد است از جمله ترندهای زیبایی در سال 2022 رنگ های بسیار روشن برای ابروها خواهد بود. از نظر او مردم در دو سال توسعه کرونا آنقدر محدود شده اند که دیگر هر ریسکی را قبول نموده و دوست دارند رهایی را تجربه نمایند. حتی فکر می نماید بسیاری از افراد ابروهای خود را سفید می نمایند و این تغییر برای آن ها خوشایند است.

3. آرایش های آسان و دم دستی

بابی براون (Bobbi Brown) خود زیاد به فرایندهای آرایشی اهمیت نمی دهد. او گفته است که من همواره دو دقیقه قبل از بیرون رفتن با دم دستی ترین لوازم صورت خود را مرتب می کنم فقط به این علت که می خواهم کمی مرتب باشد. او معتقد است این نوع از آرایش در سال تازه بسیار مورد توجه قرار می گیرد. به این علت که افراد در دوران پاندمی زمان بیشتری را در خانه و بدون آرایش سپری نموده اند همین موضوع باعث شده است که چهره بدون آرایش و میکاپ خود را دوست داشته و برای موارد غیر ضروری، کوششی برای تغییرهای زیاد ننمایند.

4. برق لب و استفاده از رژ لب های براق

مونا لین (Mona Leanne) می گوید: من فکر می کنم دوباره رژلب های براق راه خود را به بازار پیدا خواهند کرد. رژهایی که نمای زیبایی از لب را نشان خواهند داد.

5. ورود خط چشم های رنگی

ماتا ماریل (Mata Mariélle) معتقد است که خط چشم های رنگی چشم را درشت نموده و شگفتی خوبی خواهند داد. به همین علت در سال تازه شاهد ورود این خط چشم ها خواهیم بود. احتمالا گرایش مردم به خط چشم های پررنگ بیشتر بوده و خیلی از افراد از نمونه های براق استفاده خواهند کرد.

6. جذابیت استیکرها و خالکوبی ها

همانطور که گفتیم مردم در دوران پاندمی دچار روتین روزانه شده اند و سخت در پی ترندهای هیجان انگیز هستند که آن ها را از این روتین خارج کند. استیکرها و خالکوبی های هیجان انگیز بخشی از این ترندهاست. اگر در سال تازه افرادی را در خیابان دیدار کردید که خالکوبی های اغراق شده و یا استیکرهای بزرگی را بر روی صورت و بدن خود به نمایش گذاشته اند، تعجب نکنید. سعی کنید به آن عادت کنید که سال جاری از این مدل آرایش ها زیاد خواهید دید. این استکیر و خالکوبی ها مکمل رنگ های شاد و پر انرژی می شوند.

7. درخشش و رنگ و تزئینات شخصی (زیبایی خوش بینانه)

در سال تازه مردم از زیبایی های ظاهری خود بسیار استقبال خواهند کرد. اصلا فرقی نمی نماید که برای جشنی آماده شده اند یا اینکه به یک مهمانی خودمانی می فرایند، آرایش کردن عادت آن ها خواهد شد. در سال تازه خلاقیت زیادی در نوع آرایش کردن افراد می بینید. هر کسی به سبک خود کوشش می نماید زیبایی خود را به نمایش بگذارد.

8. لوازم دوستدار محیط زیست (پایداری)

نوآوری در بسته بندی، که زیربنای پایداری است، نیز چیزی است که من برای تماشا بیشتر آن هیجان زده هستم. از رژلب های قابل پر کردن مجدد گرفته تا ماسک های چشم قابل استفاده مجدد که همه شاخصه پایداری را نشان می دهند. لیزا می گوید. به عبارتی او معتقد است علاوه بر نوع آرایش، لوازمی که آسیب کمتری به محیط زیست وارد نمایند، هواداران بیشتری پیدا می نماید.

9. فراوری لوازم آرایشی با آسیب کمتر به حیوانات و محیط زیست

سلیا برتون (Celia Burton) مانند لیزا بر این موضوع تاکید می نماید که سال تازه سال کاهش آسیب به محیط زیست است. در این سال فراورینمایندگان نهایت کوشش خود را می نمایند که کمتر از تست حیوانی استفاده نموده یا اینکه لوازمی مثل رژ لب را به گونه ای طراحی نمایند که دوباره قابل شارژ باشند. پس قوطی های پلاستیکی کاهش خواهند یافت.

10. آرایش های جسورانه، روشن و گرافیکی

کارشناس زیبایی سلیا برتون (Celia Burton) می گوید: من فکر می کنم آنچه در خصوص دوره توسعه کووید گفته شده حقیقت دارد. مردم کوشش می نمایند خودشان را به روش های جسورانه تر، روشن تر و گرافیکی تر نشان دهند. از نگاه من این فرایند در سال تازه نیز ادامه خواهد داشت. مردم خود را واضح تر و با صدای بلندتر و با آرایش های غلیظ تر نمایش می دهند. ترکیب رنگ ها، بافت ها و اشکال همه بدون هیچ مرزی در میکاپ های سال تازه استفاده خواهند شد.

11. کیفیت مهمتر از کمیت

تری باربر (Terry Barber) می گوید: بالا رفتن کیفیت بیشتر از کمیت تقریباً پیش بینی من برای آرایش در سال 2022 است. در سال تازه کیفیت لوازم از اهمیت زیادی برخوردار خواهد شد. درست است که به علت شرایط ایجاد شده، شاهد کمی تورم و گرانی خواهیم بود، اما مردم ترجیح می دهند که لوازم با کیفیت ولی در تعداد کمتری را خریداری نمایند. همین موضوع سلامت پوست و بدن مردم را بهبود می بخشد.

12. رنگ های جیغ و پر رنگ

آن سوفی کاستا (Anne Sophie Costa) مانند بسیاری از افراد دیگر معتقد است سال تازه شاهد رنگ های پر رنگ و جیغ خواهیم بود. رژهای پررنگ قرمز، خط چشم های رنگی، سایه های مخملی و پر رنگ، رژگونه های رنگی و رنگ های براق از جمله مواردی هستند که در سال 2022 در بین افراد محبوبیت زیادی خواهند یافت. این رنگ ها هستند که کوشش می نمایند حس خمودگی دو سال پاندمی را کمتر نمایند.

13. گرایش به داشتن ظاهری طبیعی و آرام

فلوری وایت (Florrie White): اخیراً مشتریان من خواهان ظاهری طبیعی تر هستند. آن ها چهره های منحصربه فرد خود را در آغوش می گیرند و از فرایند آرایش همگن اینستاگرام دور می شوند. این موضوع به شدت من را هیجان زده می نماید. آن ها دوست دارند که از پوست و موی خود مراقبت نمایند و چهره هایی سالم را به نمایش بگذارند. به این علت من از این فرایند استقبال می کنم که اعتماد به نفس بالای افراد را نشان می دهد.

14. پوست های صاف و نرم

ربکا وردینگهام (Rebecca Wordingham) علاوه بر نوع آرایش فکر می نماید که بسته بندی ها نیز خیلی تغییر خواهد نمود. از نگاه اون پکیج های اغرق شده و تزئینات خیلی زیاد حذف می شوند و بیشتر محتوای محصولات است که اهمیت پیدا می نماید. یاری کردن به حفظ محیط زیست و کاهش آزار به حیوانات وظیفه اصلی هر فراورینماینده ای شده و خریداران نیز سعی می نمایند قبل از خرید به این موضوع دقت نمایند. بعلاوه ربکا معتقد است که داشتن پوستی صاف و شاداب و نرم در اولویت قرار می گیرد. مردم به سمت روتین های مراقبت پوستی می فرایند و این موضوع برایشان اهمیت زیادی پیدا می نماید.

15. رنگ های غیرمنتظره

ربکا وردینگهام (Rebecca Wordingham) می گوید: من معتقدم که خط چشم ها یا لنزهای رنگارنگ در یک پالت رنگی غیرعادی تر بازگشتی قوی خواهند داشت. در واقع یک بازی شجاعانه با رنگ های تازه و عجیب صورت خواهد گرفت.

16. محصولاتی با رنگ های نئونی

جنا نیکول (Jenna Nicole) معتقد است که در سال تازه قطعا با رنگ هایی رو به رو خواهیم شد که پیش از این در فرودگاه ها بیشتر به چشم خورده اند. رنگ های نئونی، پاستلی با خط چشم های برجسته و لب های براق. همین موضوع سال 2022 را هیجان انگیز می نماید.

سال نو و شروعی نو با ترندهای زیبایی در سال 2022

آنچه از این متن می توان نتیجه گرفت این است که سال تازه، ما با طیف وسیعی از آرایش های کاملا طبیعی با رنگ های نود تا آرایش های اغراق شده با رنگ های زیاد و حتی خالکوبی و استیکر روبرو خواهیم شد. به عبارتی می گردد گفت در سال 2022 هر کسی با توجه به سلیقه خود وارد بازار شده و آنچه که دلخواهش است را انتخاب می نماید. اما نکته قابل توجه، بالا رفتن اندازه اهمیت سلامت محصولات و پوست است. نه تنها مشتریان بیش از قبل به کیفیت محصولات اهمیت داده و روتین های پوستی متناسب با پوست شان را دنبال خواهند کرد، بلکه فراورینمایندگان نیز به وظیفه اصلی خود یعنی حفظ محیط زیست بهای بیشتری داده و محصولات با کیفیت تر و پایدارتری را فراوری خواهند کرد.

منبع: vogue

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1488

به "16 ترند آرایشی و زیبایی در سال 2022 که منحصربه فرد و درخشانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "16 ترند آرایشی و زیبایی در سال 2022 که منحصربه فرد و درخشانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید