10 چراغ مطالعه محبوب در خبرنگاران (آبان 1401)

به گزارش اخبار مشروح، یکی از ابزارهای مناسب برای افزایش تمرکز در زمان کار و ایجاد حس و حالی حرفه ای، چراغ مطالعه است، وسیله ای که علاوه بر موارد گفته شده، ابزاری مناسب برای هنرمندان و طراحان هم به شمار می رود که به یاری آن می توانند کیفیت کار خود را بالا ببرند. اما با وجود چند صد مدل مختلف از این محصولات در سایت خبرنگاران برای بعضی از افراد انتخاب گزینه ای باکیفیت، زمان بر و گیج کننده است. به همین دلیل هم در این راهنمای خرید به سراغ معرفی 10 چراغ مطالعه محبوب در خبرنگاران می رویم تا در زمانی کم، خریدی رضایت بخش داشته باشید.

10 چراغ مطالعه محبوب در خبرنگاران (آبان 1401)

پس تا انتهای متن ما را همراهی کنید!

1. چراغ مطالعه مدل DL-105

یکی از مدل های کاملا ارزان و بادوام که گزینه ای مناسب برای دانش آموزان به شمار می رود چراغ مطالعه مدل DL-105 است. این محصول مالی گردنی ای منعطف دارد که به یاری آن می توانید نور را هر بخشی از میز راهنمایی کنید. جنس بدنه این ابزار مطالعه از فلز و پلاستیک است و از انواع مختلفی از لامپ ها از جمله مدل های رشته ای، کم مصرف، ال ای دی و غیره پشتیبانی می نماید.

در کنار این موارد این محصول تنها 420 گرم وزن دارد و مجهز به دو جامدادی است که محیط شما را منظم تر می نماید. چراغ مطالعه های مدل DL-105 تنوع رنگ بالایی دارند و به قیمت 103,000 تومان در سایت خبرنگاران موجود هستند.

2. چراغ مطالعه باسئوس مدل DGRAD-0G

چراغ مطالعه باسئوس مدل DGRAD-0G یکی از محصولات خوش ساخت شرکت باسئوس است که به عنوان ابزاری مناسب برای کاربردهای اداری و مهندسی شناخته می گردد؛ در کنار آن برای دانش آموزان هم انتخابی سازگار به شمار می رود. از جمله ویژگی های قابل توجه این کالا گردنی منعطف، کلیپسی و بی سیم بودن آن، زمان شارژ شدن دو ساعته، سازگار با لامپ های LED، تنوع در حالت نورپردازی و رنگ، وزن کم و ظرفیت باتری 350 میلی آمپر است.

البته باید توجه داشته باشید که این نوع چراغ مطالعه بسیار کوچک است و با ابعاد 49x43x290 میلی متر و قیمت 418,000 تومان به بازار عرضه شده است.

3. چراغ مطالعه هوشمند شیائومی مدل MJTD02YL

اگر در بین انواع چراغ های مخصوص مطالعه در بازار در پی کالایی حرفه ای و البته مینیمال هستید پیشنهاد ما به شما عزیزان چراغ مطالعه هوشمند شیائومی مدل MJTD02YL است. این ابزار کاربردی در حالت کلی دارای مشخصه های جذابی از جمله طراحی تاشو، بدنه ای از جنس آلیاژ آلومینیوم با دوام بالا، قابلیت تنظیمات چراغ در زوایای مختلف، روشنایی 700 لومن، قابلیت تنظیم روشنایی و دمای رنگ، قابل کنترل به وسیله اپلیکیشن Mi Smart Home، توان مصرفی 14 ولت و همراه با قابلیت اتصال به اندروید 4.4 به بالاست.

جالب است بدانید که MJTD02YL با برخورداری از گواهی نور آبی TUV، می تواند به شکلی اصولی از چشمان شما محافظت کند. به طور کلی این محصول 1.5 کیلوگرم وزن دارد و با قیمت 2,345,000 تومان در سایت خبرنگاران موجود است.

4. چراغ مطالعه شارژی ویداسی مدل WD-6046

یکی دیگر از گزینه های خوش قیمت و خوش ساخت در بین انواع چراغ های مطالعه سایت خبرنگاران محصولی به نام چراغ مطالعه شارژی ویداسی مدل WD-6046 است که همراه با طراحی ارگونومیک و گردنی متحرک و انعطاف پذیر انتخابی مناسب برای طراحان، مهندسان و دانش آموزان است. به طور کلی باتری لیتیومی 2400 میلی آمپری، 3 حالت برای نوردهی، قابلیت تغییر دلخواه نور، مجهز به تلق سیلیکونی در اطراف حباب لامپ جهت افزایش و پخش مقدار نوردهی و وزن 0.3 کیلوگرمی از جمله برجسته ترین ویژگی های این کالاست که ارزش خرید آن را بالا برده است.

گفتنی است که این وسیله کاربردی تنها به قیمت 330,280 تومان به بازار عرضه شده است.

5. چراغ مطالعه مدل گربه

یک محصول بامزه و خوش ساخت از جنس چوب گردوی ایرانی چراغ مطالعه مدل گربه است که از زمان معرفی به بازار با ظاهر زیبا و امکانات خوبی که دارد توجه اغلب کاربران را به خود جلب نموده است. این دسته از چراغ های مطالعه بسیار حالت پذیر هستند و مستحکم و با ثبات برای استفاده به عنوان دکور و حتی نور موضعی هم گزینه ای جالب اند؛ درواقع بهتر است به این کالا به چشم محصولی دکوراتیو نگاه گردد. لامپ اس ام دی در این محصول بسیار کم مصرف است و با وجود ابعاد 55x11x45 میلی متری و وزن 0.85 کیلوگرمی گزینه ای زیبا برای خانه شماست.

البته توجه داشته باشید که به دلیل ماهیت چوب، مخصوصا چوب گردو، هر چراغ مطالعه دارای رنگ و طرح منحصر به فردی است. شما می توانید هم اکنون این چراغ خاص را به قیمت 350,000 تومان از سایت خبرنگاران بخرید.

6. چراغ مطالعه مدل خرگوش جا قلمی دار

یک چراغ مطالعه فانتزی و میان رده در بین انواع مختلفی از گزینه های محبوب، چراغ مطالعه مدل خرگوش جا قلمی دار است که با وجود بدنه ای از جنس پلاستیک باکیفیت همراه با مشخصه هایی شامل ابعاد 100x100x300 میلی متری، شارژدهی طولانی مدت، بادوام و مستحکم، سبک و جمع وجور با روشنایی بالا است.

در حالت کلی این ابزار بامزه می تواند وسیله ای مناسب برای مطالعه باشد، اما باید دقت داشته باشید که ممکن است عدم تغییر شدت نور آن در زمان های مختلف چشم را خسته کند و نتوان از آن برای مطالعه طولانی مدت استفاده کرد! قیمت این کالا هم اکنون در خبرنگاران 209,000 تومان است!

7. چراغ مطالعه ایکیا کد 70266987

این محصول، چراغی با بدنه ای از جنس فلز، انعطاف پذیر و سازگار با لامپ های LED است که به شکلی اصولی برای کارهای مهندسی و اداری طراحی شده است. چراغ مطالعه ایکیا کد 70266987 محصولی سبک وزن (0.4 کیلوگرم) است و طول سیم آن به 1.9 متر می رسد، بنابراین از لحاظ دسترسی به برق مسئله ای وجود نخواهد داشت. چراغ مطالعه ایکیا یک گزینه کم جاست و نوردهی آن برای استفاده طولانی مدت گزینه ای ایدئال است. شما می توانید این چراغ مطالعه مینیمال را به قیمت 1,190,000 تومان از سایت خبرنگاران تهیه کنید.

8. چراغ مطالعه دی پی مدل dp-6013

یک گزینه زیبا با لامپ SMD و کاملا کم مصرف (ولی بسیار پر نور) چراغ مطالعه دی پی مدل dp-6013 است. این نوع چراغ دارای مشخصاتی از جمله ظاهری مدرن و ساده ، لمسی، دارای دو حالت شارژ با برق و باتری (با ظرفیت 700 میلی آمپر)، کاملا متعادل و پایدار علارقم سبکی کالا، قابلیت تنظیم نور و گردنی انعطاف پذیر است. در حالت کلی با خرید این ابزار می توانید تنها برای 4 ساعت آن را شارژ (به وسیله USB) کنید و سپس به میزان 12 ساعت از آن بهره ببرید! ابعاد dp-6013 حدودا 450x130x100 میلی متر است و وزن و قیمت آن به ترتیب 0.9 کیلوگرم و 449,900 تومان است.

9. چراغ مطالعه لمسی گیره ای قابل شارژ ویداسی مدل WD-6038

چراغ مطالعه لمسی گیره ای قابل شارژ ویداسی مدل WD-6038 یکی از تولیدات کمپانی ویداسی (WEDASI) است که همراه با بدنه منعطف و پایه گیره ای قابلیت نصب به هر جایی را دارد. در ساختار این کالا از لامپ LED استفاده شده است که همین امر هم نوردهی مطلوب و مصرف پایین انرژی را در آن رقم زده است. وجود دیمر لمسی، قابلیت استفاده از برق و باتری، قابلیت شارژ با شارژر موبایل، وزن کم و 16 عدد لامپ SMD از دیگر ویژگی های این ابزار است. در کنار این موارد از دیگر مزیت های این چراغ مطالعه طراحی زیبا و بدنه ای از جنس پلاستیک باکیفیت است که به راحتی می توان آن را با خود حمل کرد. این چراغ خوش قیمت هم اکنون در فروشگاه اینترنتی خبرنگاران به قیمت 188,000 تومان موجود است.

10. چراغ مطالعه ایکیا مدل Harte

چراغ مطالعه ایکیا مدل Harte ابزاری حرفه ای با بدنه تمام فلزی و گردنی متحرک و انعطاف پذیر است که از زمان عرضه تا به امروز جزو گزینه های محبوب بازار به شمار می رود. این نوع محصول با شش لامپ LED همراه شده است و طول سیم آن به منظور راحتی کاربران به 1 متر می رسد و در طراحی آن جمع وجور بودن و سبکی کالا به خوبی لحاظ شده است. شما می توانید چراغ مطالعه ایکیا مدل Harte را به قیمت 1,150,000 تومان بخرید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 آبان 1401 بروزرسانی: 12 آبان 1401 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1615

به "10 چراغ مطالعه محبوب در خبرنگاران (آبان 1401)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 چراغ مطالعه محبوب در خبرنگاران (آبان 1401)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید