کشتی فرنگی نسل جوان و آینده داری را در اختیار دارد

به گزارش اخبار مشروح، بهرام مشتاقی پیشکسوت و عضو پیشین شورای فنی تیم ملی کشتی فرنگی در گفتگو با خبرنگاران گفت: هر چند بسیاری از اهالی کشتی معتقدند همواره تمامی رقابتهای جهانی که بعد از المپیک برگزار می شود از سطح کمی و کیفی پایینی برخوردار است اما بچه های ما در جهانی گل کاشتند. بی تردید اتفاقات خوبی در کشتی فرنگی رخ داده و کسب 4 مدال طلا در جهانی نروژ که در هیچ دوره ای سابقه نداشت گواه این ادعاست.

کشتی فرنگی نسل جوان و آینده داری را در اختیار دارد

مشتاقی ادامه داد: به عنوان یکی از پیشکسوتان کشتی که سال ها عمر و جوانی خودم را در این عرصه سپری کرده ام معتقدم هم اکنون تیم بسیار جوان و آینده داری را در اختیار داریم که حتی می تواند در المپیک 2024 پاریس رکوردی بهتر از المپیک 2012 لندن را ثبت کند. البته کشتی فرنگی با وجود داشتن یک تیم منسجم، فعلاً اول راه است و باید همچنان برای رسیدن به قله افتخار در جهانی و المپیک تلاش و برنامه ریزی کند.

پیشکسوت کشتی فرنگی کسب مدال در سنگین وزن را یک اتفاق تاریخی خواند و گفت: هیچگاه در سنگین وزن در مسابقات جهانی و المپیک مدال طلا نداشتیم. چند سال قبل فقط بشیر باباجان زاده مدال بود که توانست مدال بگیرد. اما حالا یوسفی و میرزازاده به عنوان بهترین های سنگین وزن ایران و جهان محسوب می شوند.مدال طلای یوسفی در جهانی نروژ یک اتفاق تاریخی بود که نام او را به عنوان ستاره بر سر زبان انداخت.

مشتاقی در انتها به عملکرد برادران گرایی هم اشاره کرد و گفت: اول اینکه محمدرضا نباید به طلای المپیک و جهان بسنده کند و آن را انتها دوران طلایی خود بداند. البته او نواقصی هم دارد که باید در آینده رفع کند. محمدعلی هم کمی با شتاب و عجله کشتی می گیرد که همین موضوع بارها مانع قهرمانی او شده و او را محدود به کسب سه مدال برنز جهان کرده است. او استحقاق طلا را دارد که امیدوارم در آینده با رفع اشتباهاتش بتواند به حقش یعنی مدال طلا برسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 آذر 1400 بروزرسانی: 21 آذر 1400 گردآورنده: spikenews.ir شناسه مطلب: 1338

به "کشتی فرنگی نسل جوان و آینده داری را در اختیار دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی فرنگی نسل جوان و آینده داری را در اختیار دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید